نصب چادر مسافرتی در جزیره قشم ممنوع است

کدخبر: 2372129

فرماندار شهرستان قشم گفت: نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است و نیروی انتظامی باید نسبت به تعطیلی تمامی منازل اجاره‌ای غیرمجاز قشم اقدام کند.

علیرضا نصری شامگاه امروز در جلسه ستاد کرونای این شهرستان اظهار داشت: جلوگیری از روندی که منجر به تعطیلی مباحث شهرستان شود نیازمند همکاری، همدلی و هم افزایی مردم و مسوولان دارد.

وی افزود: برای سپری کردن عیدی بدون دغدغه باید آحاد جامعه نسبت به رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: گندزدایی اماکن عمومی پر تردد، اسکله‌های صیادی، گردشگری، مسافری و شناورها باید مجددا انجام شود.

نصری ادامه داد: قرنطینه دیرستان قشم انجام شده و فعالیت اسکله کندالو نیز به مدت یک هفته ممنوع شده که می‌طلبد مردم برای حفظ سلامت عمومی و قطع زنجیره شیوع کرونا از برگزاری عروسی‌ها و تجمعات خودداری کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای تامین باید برخورد قاطع با عروسی‌ها را در دستور کار قرار دهند، اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی موظف است نسبت به تعطیلی منازل اجاره‌ای اقدام کند و نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: به منظور پیشگری از خطرات و بیماری‌های ناشی از پشه آیدس باید بهسازی محیطی با همکاری شوراها، دهیاران، شهرداران و سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: