ادامه منع تردد شبانه در تمامی شهرها در نوروز

کدخبر: 2372159

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که وضعیت سفر به شهرهای مسافرپذیر تا ۲۵ اسفند مشخص می‌شود.

سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه پانزدهمین همایش سالانه فرماندهان راهور ناجا درباره آخرین وضعیت سفرهای نوروزی گفت: مسئولان وزارت بهداشت بر پرهیز از انجام هرگونه سفر تاکید دارند و درخواست ما نیز از مردم پرهیز از سفر است تا شرایط شیوع کرونا سخت‌تر نشود.

رییس پلیس راهور ناجا درباره وضعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی نیز گفت: براساس آنچه که ابلاغ شده در شهرهای زرد و آبی تردد و سفر از سوی ستاد مقابله با کرونا بلامانع اعلام شده و فقط شهرهای نارنجی و قرمز ممنوعیت وجود دارد. در شهرهای مسافرپذیر که در خطر وضعیت نارنجی نیز هستند مانند استانهای شمالی، شیراز اصفهان، خراسان رضوی محدودیت ها اعمال می شود البته آخرین وضعیت ۲۵ اسفند اعلام می شود اما همانطور که گفتم تردد در بین شهر زرد و زرد و آبی با آبی بلامانع است.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا تردد شبانه از ساعت ۲۱تا ۳ بامداد در تمام شهرها با وضعیت زرد، آبی، قرمز و نارنجی اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرهای قرمز یک میلیون تومان در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار و برای تردد شبانه در تمام شهرها ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می شود.

وی درباره خدمات رسانی در مراکز شماره گذاری و ... گفت: خدمات رسانی در مراکز تا روز پایانی سال ادامه دارد و ما ساعت کار این مراکز را

تا ۱۷ افزایش داده ایم. همچنین شماره گذاری خودروهای نو شماره در حال انجام است.

هادیانفر درباره اخذ تست کرونا در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: تست «پی سی آر » جز وظایف ما نیست و از نیروهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهرها مستقر می شوند.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: