عیاشی های «بن سلمان» چقدر برای عربستان آب می‌خورد؟!

کدخبر: 2372183

به دنبال افشای رسوایی اخلاقی جدید محمد بن سلمان وب سایت سعودی لیکس برجسته‌ترین هزینه‌های ولیعهد سعودی را برای عیاشی و بازیگران فیلم‌های غیراخلاقی ذکر کرده است.

اخیرا گزارش‌های آمریکایی رسوایی اخلاقی جدید «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و رابطه مشکوک وی با یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی و صرف میلیون‌ها دلار هزینه را فاش کردند که این امر منجر به مطرح شدن سوالاتی شده است.

سایت مذکور در ادامه نوشت: این سوالات با توجه به رسوائی‌ها و ارتباط ولیعهد  سعودی با خوانندگان و بازیگران فیلم‌های مستهجن ، علاوه بر نمایش‌های مد و مهمانی‌های شبانه که در کشورهای مقدس برگزار می شود ، افزایش می یابد.

وب سایت سعودی لیکس روابط بازیگران فیلم‌های غیراخلاقی با ولیعهد سعودی را برشمرده که به شرح زیر است:

- محمد بن سلمان در یک جلسه در عربستان ۴۰۰  میلیون دلار به « الکسا جاگو» بازیگر آمریکایی فیلم‌های غیراخلاقی هدیه داد. الکسا جاگو در این زمینه فاش کرد که او به همراه دوستش با یک هواپیمای شخصی به مکانی در صحرا منتقل شدند، آن‌ها در فرودگاهی فرود آمدند که به نظر می‌رسید تاکنون از آن استفاده نشده و سپس به هتلی رفتند که مهمانان زیادی در آنجا پذیرش نمی‌شوند. به گفته این بازیگر زن فیلم های غیر اخلاقی، ولیعهد جوان عربستان او را به یک ناهار تشریفاتی دعوت کرد در حالی که او تنها زن حاضر در رستوران بود.

- ولیعهد سعودی همچنین به « لیل وین» خواننده آمریکایی یک اتومبیل لامبورگینی  و ساعت فرانک مولر هدیه داد.

- بن سلمان برای اولین بار در تاریخ عربستان سعودی اجازه انتشار آثار غیراخلاقی و مستهجن در سیستم‌های بین المللی را در فضاهای سعودی صادر کرد.

- عربستان از « جورج نادر» فرد همجنسگرا و تاجر بی اخلاق و لابی‌گر خرابکار استقبال کرد.

- محمد بن سلمان از مدل « کیت ماس» برای تبلیغات پروژه‌های خود در عربستان نیز استفاده کرد و هزینه کلانی در این زمینه صرف کرد.

- ولیعهد جوان سعودی  برای جذب گردشگری در مدائن صالح شهر تاریخی در عربستان با  مدل « ماریا کارلا بوسوکونو» قرارداد بست.

- همچنین از خواننده معروف  آمریکایی« نیکی میناژ» برای اجرای کنسرت در ریاض خواسته شد تا به عربستان سفر کند.

- روزنامه انگلیسی «تایمز» فاش کرد که محمد بن سلمان به  مگان  گروه کر ساسکس ، همسر هری  شاهزاده انگلستان ، جواهرات گرانبهایی را ارائه داده  و  مگان مارکل  این جواهرات را در هنگام شام جواهرات از بن سلمان هدیه گرفته است.

 - «میشل لوهان» پدر«لیندسی لوهان»، بازیگر معروف آمریکایی فاش کرد که دخترش با محمد بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند و سال گذشته میلادی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند و خبرهایی نیز وجود دارد که ولیعهد سعودی هدایای گرانبهایی از جمله کارت های اعتباری به او داده است.

هزینه‌های هنگفت محمد بن سلمان برای بی بند وباری

سعودی لیکس در ادامه گزارش نوشت: طبق گزارش منتشر شده توسط سایت «د آفریکا ریپرت» درباره ولیعهد عربستان، او ۱.۱۸ میلیارد دلار برای مجموع ریخت‌وپاش‌ها و خریدهای گران قیمت بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ هزینه کرده است.

در این گزارش آمده است: نیمه اول سال ۲۰۱۵ دوره‌ای مملو از هیجانات برای محمد بن سلمان بود، زیرا بعد از مرگ عبدالله، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان به سلطنت رسید و به محمد بن سلمان  اجازه دستیابی نامحدود به اموال سلطنتی داد. بن سلمان در آن زمان استراتژی‌هایی برای بدنام کردن «محمد بن نایف» پسر عمویش که در آوریل ۲۰۱۵ به عنوان ولیعهد تعیین شده بود، در نظر گرفت و در مارس جنگی در یمن را آغاز کرد که در اولین عملیات نظامی گسترده ارتش سعودی در خارج از کشور محسوب می‌شد. اما به دور از توطئه‌ها و طرح‌ها و گرمای شدید  ژوئیه در ریاض جوانی در دهه سوم زندگی‌اش تصمیم گرفت کمی استراحت کند و تعطیلات بی بندوبار و مفرحی را برای خود بنا کند.

جزئیات سفر محمد بن سلمان به مالدیو

سعودی لیکس در ادامه این گزارش تاکید کرد: بن سلمان ایده رفتن به مناطق عادی مثل «پاریس» یا «فرنچ ریویرا» و «ماربیا » و دیگر اماکن همیشگی برای گذراندن تعطیلات خاندان سلطنتی‌ را بعید دانست و بدین ترتیب تصمیم گرفت تعطیلات خود را در جزایر مالدیو سپری کند و یک تفرجگاه را به طور کامل اجاره کرد که مانند  بهشتی شناور روی آب‌های نیلگون اقیانوس هند بود و ۵۰ ویلا روی مرجان‌های دریایی زیبا و خدم و حشم و استخرهای مختلف داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: گروهی کوچک از ده‌ها دوست و نزدیک او به عنوان مهمانانی به همراه بن‌سلمان از وسایل استراحت این تفرجگاه  استفاده کردند ؛ تفرجگاهی که شامل یکی از کلوب‌های شبانه با بهترین شراب‌های فرانسوی و رستورانی مشرف به دریا بود به طوری‌که مهمانان می‌توانستند به صدای لاکپشت‌های دریایی گوش کنند. بن سلمان و مهمانان به خوبی صدای کنسرت‌های خواننده «پیتبول» و ستاره کره‌ای «پاپ سای ودی جی» و نیز خواننده هلندی را می‌شنیدند. کارمندان هتل بالغ بر ۳۰۰ تن ۵۰۰۰ دلار برای هر ماه کار دریافت می‌کردند.

 

منبع: الف
ارسال نظر: