حکم وزیر اقتصاد برای میلاد گودرزی

کدخبر: 2375193

احسان خاندوزی در حکمی میلاد گودرزی را به عنوان عضو کمیته سلامت اداری وزارت اقتصاد منصوب کرد

دکتر سید احسان خاندوزی با صدور حکمی «میلاد گودرزی» پژوهشگر حوزه شفافیت و مبارزه با فساد را به‌ عضویت در «کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم» وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

بررسی و آسیب شناسی روند مقابله با مفاسد اقتصادی، شناسایی و کنترل گلوگاه‌ها و بسترهای شکل‌گیری فساد و ارائه طرح‌های جامع پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی در وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های تابعه آن، از وظایف این کمیته است.
بر اساس گزارش یادشده، از آنجا که در دوران جدید فعالیت وزارت اقتصاد، اصلاح فرآیندها و پیشگیری سیستماتیک از وقوع فساد با کمک و مشارکت نخبگان و تشکل‌های مردمی، نسبت به رویکردهای سنتی و پسینی دارای اولویت می‌باشد، کمیته مذکور نقشی محوری در تحقق این مهم برعهده دارد.
گفتنی است، میلاد گودرزی فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی «مهندسی صنایع» از دانشگاه خوارزمی و کارشناسی‌ارشدِ «مدیریت» از دانشگاه علامه ‌طباطبایی است.
همچنین در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد اقتصادی اعم از موضوعات بانکی، قاچاق، فرار مالیاتی،  پیشگیری از فساد و تخلفات اداری نظیر مدیریت تعارض منافع، سوت زنی و... پژوهش ها و فعالیت های روزنامه نگاری در کارنامه کاری وی مشاهده می شود.

 

منبع: شادا
ارسال نظر: