آخرین وضعیت زاهدان پس از حمله تروریستی دیروز

کدخبر: 2375671

توضیحات فرماندار زاهدان در خصوص حمله‌ افراد مسلح

پس از حمله تروریستی عده‌ای مسلح به یک پاسگاه در زاهدان که به تخریب دیوار پاسگاه و مجروحیت تعدادی از عابران پیاده و تعدادی از نیروهای پلیس منجر شد، بلافاصله با حضور نیروهای امنیتی آرامش نسبی در شهر حاکم شد و تلاش تروریست‌ها و آشوبگران برای ادامه بحران‌آفرینی در شهر ناکام ماند و هم‌اکنون آرامش در سطح شهر برقرار است.

با این حال، شبکه‌های تروریستی و ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار تصاویری از دود و آتش تلاش دارند فضای شهر را ناامن و بحرانی نشان دهند و ‌با انتشار فراخوان‌های متعدد مردم را برای حضور در خیابان دعوت می‌کنند، اما طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم از سطح شهر، هم‌اکنون ‌‌آرامش نسبی در زاهدان برقرار است و مشکل خاصی برای عبور و مرور خودروها نیست و دود و غباری که هم‌‌اکنون در سطح شهر زاهدان دیده می‌شود به‌علت آتش زدن تعدادی لاستیک توسط معاندان در ساعاتی قبل برای ناامن جلوه دادن شهر بوده است.

توضیحات فرماندار زاهدان در خصوص حمله‌ افراد مسلح

نخعی فرماندار زاهدان با تأکید بر اینکه "شهر زاهدان در زمان حاضر آرام است" گفت: امروز عده‌ای به‌قصد تعرض و تصرف کلانتری 16 زاهدان به این کلانتری حمله کردند.

وی افزود: در ابتدا این افراد اقدام به پرتاب سنگ و سپس تیراندازی به این کلانتری کردند که با عکس‌العمل مأموران روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری متأسفانه تعدادی از مردم زخمی و یا کشته شدند، در ادامه این تحرکات برخی افراد هم اقدام به تخریب اموال عمومی کردند.

وی با اشاره به واکنش مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان و سایر علما و محکوم کردن این حوادث اضافه کرد: این دسیسه‌های دشمنان، برای برهم زدن وحدت و ناامن کردن شهر و کشور است و مردم باید آگاهانه به هیچ توطئه‌گری اجازه برهم زدن آرامش کشور و استان را ندهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر: