بیرانوند قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد

کدخبر: 2377173

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد.

نسیم آنلاین: علیرضا بیرانوند درازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد اختلاف او و مدیران باشگاه به گوش می‌‌رسید، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان لیگ فوتبال قرارداد خود را به‌طور رسمی با سرخپوشان تهرانی فسخ کرد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که بیرانوند دو روز پیش جلسه‌ای با درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت و پس از آن باشگاه پرسپولیس خبر از توافق این باشگاه با این دروازه‌بان 30ساله و حل اختلافات داده بود.

بیرانوند در حالی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مذاکره باشگاه استقلال با این دروازه‌بان ملی‌پوش به گوش می‌رسید و حالا باید دید او در ساعات آینده چه تصمیمی در خصوص آینده حرفه‌ای خود خواهد گرفت.

همچنین شنیده می‌شود که این احتمال وجود دارد که علیرضا بیرانوند پس از فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس، قرارداد جدیدی البته با شرایط بهبودیافته با باشگاه پرسپولیس امضا کند.

به‌هرحال فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس را می‌توان به‌عنوان یکی از بمب‌های بزرگ نقل‌وانتقالات تابستانی به حساب آورد و باید دید این دروازه‌بان ملی‌پوش چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

بیرانوند تابستان گذشته پس از دو فصل حضور در فوتبال اروپا از آنتورپ بلژیک جدا شد و به پرسپولیس بازگشت و به این تیم برای کسب دوگانه قهرمانی (لیگ برتر و جام حذفی) کمک کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر: