رئیسی: مولدسازی در کشور به درستی منعکس نشد

کدخبر: 2377192

رئیس جمهور بیان کرد: متاسفانه آئین‌نامه تدوین شده برای اجرای این قانون به درستی در جامعه تبیین نشد و این تصور نادرست به‌وجود آمد که در این زمینه قانون‌گذاری جدیدی شده است، در حالی که دولت به دنبال تعیین شیوه اجرای قوانین و تکالیف برنامه‌ای معطل مانده در این زمینه بود.

نسیم آنلاین: مولدسازی دارایی‌های دولت در استان‌ها از محورهای سخنان سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور بود که وی از آن به عنوان روشی برای تامین منابع مورد نیاز طرح های عمرانی یاد کرد و خواستار پیگیری جدی آن در جهت تامین منابع لازم برای رونق تولید و رشد اقتصادی شد و گفت: متاسفانه آئین‌نامه تدوین شده برای اجرای این قانون به درستی در جامعه تبیین نشد و این تصور نادرست به‌وجود آمد که در این زمینه قانون‌گذاری جدیدی شده است، در حالی که دولت به دنبال تعیین شیوه اجرای قوانین و تکالیف برنامه‌ای معطل مانده در این زمینه بود.

رئیسی تاکید کرد: در موضوع مولدسازی دارایی‌های راکد دولت، من آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات!

وی در ادامه افزود:دولت‌سیزدهم به دنبال احیای واحدهای تولیدی است و تا به امروز بیش از ۴ هزار واحد تولیدی احیا شده‌است. تولید نباید به هیچ عنوان متوقف نشود. اگر کسی تخلف کرده باید خودش مجازات شود نه کارخانه و کارگران.

رئیس جمهور بیان کرد: در جلسه سران قوا هیچ قانون‌گذاری در مورد مولدسازی انجام نشده‌است. قانون را مجلس گذاشته و برای سال‌ها اجرا نشده بود. همچنین درآمد به‌دست آمده از مولدسازی در بهبود وضع تولید و رشد اقتصادی هزینه می‌شود.

حجم ویدیو: 5.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
ارسال نظر: