رسانه‌های عبری: تعداد تلفات ما در عملیات فلسطینی‌ها بالا است

کدخبر: 2378251

رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که تعداد سربازان ارتش اشغالگر صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی کشته شدند، بالا بوده و قابل شمارش نیست.

نسیم آنلاین: به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در نتیجه درگیری‌هایی که در پی حمله نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی واقع در شرق نوار غزه شکل گرفت، تعدادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشین‌ها کشته شدند.

در تصاویر و ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شدند، کشته‌ها در خیابان‌های شهرک‌ها مشاهده می‌شوند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که به دنبال عملیات در غلاف غزه، تعداد زیادی از ساکنان اراضی اشغالی کشته شده و یا به گروگان گرفته شدند.

یک مسؤول پزشکی رژیم صهیونیستی تاکید کرد، تعداد کشته‌ها بالا است و در حال حاضر نمی‌توان آن را مشخص کرد.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این عملیات تعدادی کشته و ناپدیده شدند و تیراندازی‌هایی در شهرک‌های نوار غزه انجام شد.

رسانه‌های یاد شده تاکید کردند که در شهرک سدیروت، تعدادی کشته شدند و نگرانی‌هایی در خصوص ربوده شدن افراد دیگری در پی عملیات نفوذ نیروهای مقاومت وجود دارد.

سایت‌های خبری رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم صبح سختی را داشت و در غلاف تعدادی گروگان گرفته شده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با خشم گفت، «ارتش کجاست؟ نیروهای امنیتی کجا هستند؟ چرا تا الان نرسیده‌اند؟ آنها از فاجعه بزرگی که در حال وقوع است، ترسیده‌اند و تعدادی نیز در سدیروت زخمی شدند.»

محمد الضیف، فرمانده نظامی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس آغاز عملیات طوفان الاقصی را در پاسخ به تشدید یورش‌های اشغالگران به مسجد الاقصی اعلام کرد.

الضیف در ادامه اظهار کرد که بیش از ۵۰۰۰ راکت و خمپاره در حمله اول شلیک شد.

فرمانده گردان‌های الاقصی تاکید کرد: خشم الاقصی و امت ما امروز در حال انفجار است.

نیروهای مقاومت فلسطین  در نوار غزه ده‌ها راکت را به سمت شهرک‌های اشغالی چون تل‌آویو، ریشون لتسیون و بات یام شلیک کردند.

همچنین خبرنگار شبکه المیادین از موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در به اسارت گرفتن تعدادی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری شهاب فلسطین نیز تاکید کرد که نیروهای مقاومت غزه برای اولین بار در تاریخ به شهرک‌های واقع در الجیبات حمله و برخی مناطق آن را به کنترل خود درآوردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هدف‌گیری مستقیم ساختمانی در تل‌آویو خبر داده و روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، حمله حماس در واقع اعلام جنگی به اسرائیل است و ده‌ها نیروی مسلح فلسطینی به شهرک‌های غلاف نوار غزه نفوذ کردند.

احمد عبد الرحمان، کارشناس نظامی نیز به المیادین گفت: خبرهایی از موفقیت نیروهای مقاومت فلسطین در حمله به شهرک‌های اشغالگران در اطراف نوار غزه وجود دارند، همینطور اطلاعاتی از حمله سایبری نیروهای مقاومت به سامانه «گنبد آهنین» رژیم اشغالگر منتشر شده است.

همچنین مرکز پخش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که این نیروهای مسلح در حمله خود به غلاف غزه، یک دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را به کنترل خود درآوردند.

این مرکز ضمن اشاره به کشته شدن تعدادی از صهیونیست‌ها در این حمله، ابراز نگرانی کرد که نیروهای مقاومت در نفوذ خود به شهرک‌های اطراف نوار غزه، صهیونیست‌ها را بازداشت کنند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اراضی اشغالی مورد حمله قرار گرفته و آژیرهای خطر بدون توقف در تمامی مناطق از جمله قدس اشغالی به صدا درآمدند.

وب‌سایت عبری زبان واللا نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه از ابعاد عملیات نفوذ و تعداد نیروهای مقاومتی که وارد شهرک‌های غلاف غزه شدند، اطلاعی ندارد.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: