رئیسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد

کدخبر: 2378595

نماینده سیدابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور به نیابت از وی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

نسیم آنلاین:‌ در آخرین روز مهلت ثبت‌نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام حسین بابایی، نماینده  سیدابراهیم رئیسی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور به نیابت از وی برای حوزه انتخابیه خراسان جنوبی ثبت‌نام کرد.

رئیسی هم‌اکنون عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری است.

حجت‌الاسلام بابایی به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و ضمن انجام ثبت نام از طرف وی گفت: آیت‌الله رئیسی از سال ۱۳۸۶ نماینده مجلس خبرگان رهبری از خراسان جنوبی است و در این دوره از انتخابات نیز در پی درخواست‌های علما، نخبگان و مردم شریف استان برای تداوم نمایندگی خبرگان از خراسان جنوبی، نظر آیت‌الله رئیسی بر این تعلق گرفت که مانند دو دوره گذشته، از این استان در انتخابات شرکت کند تا ان‌شاءالله همچنان توفیق خدمتگزاری خاص به مردم مؤمن و شریف خراسان جنوبی را داشته باشد.

داوطلبان می‌توانند تا ساعت 18 امروز در فرمانداری قم و وزارت کشور، برای تمامی حوزه های انتخابیه ثبت‌نام کنند.

اصل شناسنامه عکس‌دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهارحوزه، دو قطعه عکس ۴×۶  و تکمیل پرسشنامه­ اعلام داوطلبی باید توسط داوطلبان در زمان ثبت‌نام ارائه شود و سن داوطلبان به هنگام ثبت نام باید حداقل ۴۰ سال تمام باشد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

تا پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تعداد داوطلبان به ۲۸۷ نفر رسید.

تاکنون ۶۱ درصد ثبت‌نام‌کنندگان سابقه حضور و داوطلبی انتخابات قبلی مجلس خبرگان رهبری را داشته و ۳۹ درصد برای اولین بار ثبت نام کرده‌اند. ۵۴ نفر از مجموع داوطلبان، عضو دوره کنونی مجلس خبرگان رهبری‌اند و ۵۲ درصد هم سابقه ایثارگری دارند.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: