افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار

کدخبر: 2378698

بیمارستان 313 تختی امام خمینی شهریار پس از 34 سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.

نسیم آنلاین: سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه با سفر به شهرستان شهریار، بیمارستان 313 تختی امام خمینی (ره) شهریار را که تکمیل آن به‌عنوان یک طرح نیمه‌تمام جزو دستورات و مصوبات سفر سال گذشته وی به این شهرستان بود، به شکل رسمی افتتاح کرد.

عملیات احداث این بیمارستان در شهرستان محروم شهریار از 34 سال قبل آغاز شده بود و عملیات ساختمانی و تجهیز آن تا سال گذشته به پیشرفت 76 درصدی رسیده بود.

دکتر رئیسی پس از سفر اردیبهشت 1401 خود به شهرستان شهریار و بازدید از این پروژه دستور داد مشکلات اداری و مالی تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان رفع شود که پیرو این دستور ابتدا رفع اختلافات هیئت مدیره بیمارستان و سپس تامین منابع مالی لازم در دستور کار قرار گرفت تا این طرح عمرانی خدماتی هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

بیمارستان امام خمینی دارای 18 بخش بیمارستانی بوده و در مجموع 313 تخت در بخش‌های اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، جراحی، NICU، ICU، CCU، PICU، دیالیز، اتاق‌های عمل و بخش‌های داخلی دارد.

بیمارستان امام خمینی(ره) که ساخت آن در مجموع 870 میلیارد تومان هزینه داشته، از ابتدای آبان شروع به پذیرش بیمار و انجام اعمال جراحی کرده و در ماه‌های آینده مرکز جامع سرطان آن نیز با پیشرفته‌ترین تحهیزات تشخیصی و درمانی راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر رئیسی پس از افتتاح از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و با توضیحات دست اندرکاران در جریان روند فعالیت‌های آن قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
ارسال نظر: