۲ وزارتخانه برای تامین حداکثری برق صنایع به خط شدند

کدخبر: 2379839

مدیرعامل شرکت توانیر از تشکیل کمیته مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت برای تامین حداکثر انرژی قابل تامین برای صنایع در فصل تابستان خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی ضمن اشاره به عزم وزارت نیرو برای تامین برق به منظور جهش تولید اظهار داشت: مقرر شد تا وزارتخانه‌های نیرو و صمت با هدف تامین برق پایدار و نیز تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم حداکثر همکاری و هم افزایی را با یکدیگر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن اشاره به تشکیل کارگروه مشترک و جلسات منظم بین وزارت نیرو و وزارت صمت در جهت تحقق تامین انرژی جهش تولید گفت: بنا شد با همکار وزارت نیرو و وزارت صمت و همچنین بخش خصوصی در هر زمان حداکثر انرژی قابل تحویل در اختیار صنایع قرار گیرد.

وی افزود : محدودیت‌های انرژی برق تحویلی به صنایع نسبت به سال گذشته با تفاهم طرفین کاهش یافته و در عین حال برنامه مدیریت مصرف برق تمامی صنایع همچون سال گذشته در قالب تفاهم نامه مشترک به مشترکین و دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

 

سخنگوی صنعت برق با اشاره به برگزاری نشست وزارت نیرو و وزارت صمت برای تامین انرژی تابستان ادامه داد: در این نشست مقرر شد پس از اتمام ابلاغ مشترک برنامه تامین انرژی صنایع، کارگروه مذکور با تشکیل جلسات هفتگی بر روند اجرای برنامه‌ها نظارت داشته باشد.

رجبی مشهدی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با سپردن مدیریت مصرف بخش خانگی به مردم و تکرار تجربه دو سال گذشته، تامین برق بخش مولد را دو چندان کرده و مشابه سال گذشته تامین برق صنعتی را از بخش خانگی جلو بیندازیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: تجربه سال گذشته و رکوردهای رشد تولید صنعت بیانگر آن است که برنامه‌ریزی‌ها برای مدیریت بار و جهش تولید به صورت همزمان شدنی است و تلاش بر این است امسال نیز حداکثر برق قابل تامین به بخش مولد اقتصاد هدایت شود.

منبع: فارس
ارسال نظر: