جیغ بنفش غربی‌ها و غرب‌زده‌ها در واکنش به سفر قالیباف به روسیه

کدخبر: 2370543
خبرنگار:

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خیلی جالب است که غربی‌ها در خارج و غرب‌زده‌ها در داخل کشور در بزنگاه‌ها به هم می‌رسند و نمونه آن را در جیغ بنفش این دو جریان درباره سفر رئیس مجلس به روسیه مشاهده می‌کنیم.

به گزارش نسیم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به فضاسازی‌ها علیه سفر رئیس مجلس به روسیه توسط ضدانقلاب گفت:‌ سفر رئیس مجلس کشورمان به روسیه یک سفر راهبردی است و کسانی که علیه این سفر به فضاسازی پرداخته‌اند به خاطر این است که منافع خود را در معرض خطر دیده‌اند.

وی افزود: امام (ره) فرمود «هرگاه دیدید دشمن از شما ناراحت است بدانید که کار خوبی کرده‌اید» و نمونه این موضوع را می‌توان در سفر رئیس مجلس به روسیه مشاهده کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: کسانی که همه دنیا را منحصر در غرب می‌بینند از سفر آقای قالیباف به روسیه ناراحت هستند رویکرد جمهوری اسلامی رویکرد تعامل با همه کشورها به جز چند کشور معدودی که آنها به دنبال تحمیل خواسته‌های خود به کشور ما هستند.

سلیمی خاطرنشان کرد: سفر رئیس مجلس به روسیه فصل نوینی را در تعاملات دو کشور و همکاری‌های دوجانبه بین طرفین در آینده خواهد گشود و ما شاهد اتفاقات مثبتی در این زمینه خواهیم بود.

وی افزود: غربی‌ها در خارج از کشور و غرب‌زده‌ها در داخل کشور هر دو با هم هستند و هر دو در واکنش به سفر آقای قالیباف به روسیه جیغ بنفش می‌کشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جالب است که غربی‌ها در خارج از کشور و غرب‌زده‌ها در داخل کشور در بزنگاه‌ها به هم می‌رسند و هماهنگ با یکدیگر اقداماتی را صورت می‌دهند.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: