جزئیات توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازاری در تهران+ قیمت

کدخبر: 2371919

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که تا پایان سال بیش از ۸۰ هزار تن کالای اساسی پرمصرف شامل شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و برنج در میادین میوه و تره بار استان تهران توزیع خواهد شد.

یدالله صادقی با بیان اینکه توزیع این اقلام از بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: ۳۵ هزار تن شکر فله جهت  مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۲۹ هزار و ۹۶۰ تن شکر مصرف خانوار در بسته بندی یک کیلوگرمی با قیمت ۸۷۰۰ تومان در تهران توزیع می‌شود.

وی همچنین درباره توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری اظهار کرد: در این طرح مرغ منجمد به میزان ۱۶۰۰ تن با قیمت مصرف کننده  ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان،  گوشت گوساله منجمد به میزان ۸۰۰ تن با قیمت مصرف کننده ۸۰ هزار تومان، در مراکز توزیع شامل واحدهای صنفی دارای مجوز و اعضای صنف مرغ و ماهی، سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری، شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی توزیع می‌شود.

صادقی همچنین از توزیع ۱۴ هزار تن برنج وارداتی تایلندی و هندی به قیمت هر کیلو  ۱۲ هزار و ۵۰۰ و  ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

به گفته این مقام مسوول، واحدها و تالارهای پذیرایی، بیمارستان‌ها، مراکز خیریه، نهادهای امدادی و بسیج که درقالب کمک‌های مومنانه فعال هستند هم می‌توانند با دریافت حواله از سازمان صمت برای عرضه این اقلام اقدام کنند.

 

منبع: ايسنا
ارسال نظر: