مالیات واردات گوشی های شیائومی همراه اول به حساب دولت واریز می شود

کدخبر: 2067434

تمامی گوشی های شیائومی که توسط همراه اول با شرایط ویژه عرضه می شود، از مجاری قانونی وارد کشور شده و عوارض و مالیات آن به حساب دولت واریز می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » شرکت ارتباطات سیار با ارسال توضیحاتی به خبری با عنوان «حمایت عجیب همراه اول از واردات گوشی های چینی/ اپراتوری که ضد اقتصاد مقاومتی عمل کرد» واکنش نشان داد.

درتوضیحات این شرکت آمده که همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، برای اعتبار بخشی به مشترکین، برای اولین بار در ایران اقدام به فروش ویژه اقساطی گوشی هوشمند به همراه بسته های اپراتوری کرده است.

همانطور که مدیرعامل شرکت GLX در مصاحبه خود در برخی رسانه ها اعلام کرده، مدیرعامل همراه اول از شرکت GLX بازدید هم داشته و همچنین همراه اول در سال های ۹۴،۹۳ و ۹۵، از تمامی فعالان اقتصادی این حوزه، از جمله شرکت GLX دعوت به همکاری کرده که در ابتدا پیگیری خاصی از جانب شرکت GLXمشاهده نشد، لیکن با پیگیری های به عمل آمده، پیش از نمایشگاه تلکام امسال تفاهم اولیه همکاری صورت گرفت و در نمایشگاه نیز گوشی های باندل شده در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

حتی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات هم در بازدید از غرفه فروش در بخش فروش گوشی های باندل GLX حاضر شده و این همکاری را تحسین کرد.

تمامی گوشی های شیائومی که توسط همراه اول با شرایط ویژه عرضه می شود، از مجاری قانونی وارد کشور شده و عوارض و مالیات آن به حساب دولت واریز می شود.

کیفیت گوشی های باندل شده (شیائومی) دارای استاندارد بین المللی و تضمین کننده سلامتی هموطنان با رعایت پارامترهای کیفی گوشی از جمله SAR بوده و از کیفیت مطلوبی در شأن مشترکین این اپراتور برخوردار است.

این شرکت با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر عدم پرداخت هزینه بیهوده فقط بابت برند، اقدام به عقد قرارداد با نماینده رسمی شیائومی در ایران کرده که علاوه بر حذف هزینه های نام تجاری(برند)، محصولی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت را در اختیار مشترکین ارجمند خود قرار داده است.

برخلاف نظر نویسنده مطلب، همراه اول تنها اپراتور تلفن همراه کشور است که جهت حمایت از تولید داخل اقدام به عقد قرارداد همکاری با یک شرکت ایرانی تولید کننده گوشی تلفن همراه کرده و انتقاد به عملکرد این اپراتور به جای تشویق، جای تعجب دارد.

ارسال نظر: