وزیر ارتباطات: از عملکرد یک ساله خود راضی نیستم

کدخبر: 918934

واعظی تاکید کرد: ICT باید سهم بیشتری در کشور داشته باشد زیرا به عنوان پیشران توسعه همه جانبه تمامی کشورها مطرح است/ پیگیر پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان‌ها هستیم

به گزارش «نسیم»، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح 150 پروژه ICT استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آنچه را که امروز به عنوان عملکرد یکساله اعلام و افتتاح کردیم، رضایت خودمان را هنوز جلب نکرده است، گفت: فکر می‌کنیم که ICT بایستی سهم بیشتری در کشور داشته باشد و به عنوان پیشران توسعه همه جانبه تمامی کشورها مطرح است.
وی تصریح کرد: اینکه دولت شعار هفته دولت را آرامش و امید انتخاب کرده یعنی ما هم امیدواریم با کمک مردم کارهای بزرگی انجام دهیم و تسهیلاتی ایجاد کنیم که آرامش در زندگی‌شان برقرار گردد.
او افزود: همچنین موافقتنامه‌ای که امروز بین پست و استانداری امضا شد، بستر خوبی ایجاد می‌کند که با اطلاعات مشخص شده پیش زمینه‌های دولت الکترونیک ایجاد شود.
وزیر ارتباطات گفت: در آینده نزدیک گروهی را جهت بررسی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های استان خواهیم فرستاد و ان شاءالله تا یک ماه آینده با استانداری چارچوب توسعه ICT در استان را تدوین خواهیم کرد.
واعظی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه اله) گفت: آنچه که برای ما در این بخش مهم است، جلب مشارکت گسترده مردم در سرمایه‌گذاری ICT است و دوم آنکه دولت به دنبال تصدی‌گری نباشد؛ سوم هم آنکه پژوهش در فناوری اطلاعات را در کشور بومی کنیم که با توجه به توانمندی‌های نخبگان و دانشگاهیان می‌توانیم در این بخش موفق باشیم.
وی اظهارکرد: همه ما مسئول هستیم به بخش اشتغالزایی کمک کنیم و اشتغالزایی با رونق اقتصادی مهیا خواهد شد. همچنین تولید محتوای بومی یکی از زمینه های اشتغالزایی است که وزارت ارتباطات از آن حمایت می‌کند.
وزیر ارتباطات درپایان تصریح کرد: تصمیم دولت بر این است که پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها را پیگیری و اجرا کند که خوشبختانه در این استان پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.
ارسال نظر: