نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد

کدخبر: 935716

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با عنوان ایران تله‌کام ۲۰۱۴ از صبح امروز با حضور ۱۴ کشور خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت

به گزارش «نسیم»، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با عنوان ایران تله‌کام 2014 از صبح امروز به مدت 4 روز گشایش یافت.

عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصین و کارشناسان کشور، ارائه و اطلاع رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات و همچنین ترغیب تولیدکنندگان جهت رقابت پویا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ایران تله‌کام 2014 با افزایش 9 درصدی متراژ نسبت به سال گذشته توانسته تعداد شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه را به ترتیب 4 و 13 درصد افزایش دهد.

براساس لیست ارائه شده توسط مسئولان برگزاری این نمایشگاه شرکت‌های خارجی حاضر در ایران‌ تله‌کام نمایندگانی از اسلونی، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، چین، ژاپن، کره جنوبی، لهستان، مالزی و هند هستند.

ایران تله‌کام 2014 در 8 سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی آغاز به کار کرد که علاقه‌مندان به بازدید از آن می‌توانند از امروز لغایت 17 مهرماه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر از آن بازدید کنند.

ارسال نظر: