گلایه محمد سلیمانی از دولت:

اقدام غیرقانونی دولت یازدهم در لایحه برنامه ششم

کدخبر: 2007137

نمایند مجلس گفت: متاسفانه شاهدیم که اکنون به جای ارائه برنامه ششم توسعه یک حرکت غیر قانونی صورت گرفته و احکامی در آن گنجانده اند. سوال این است که برنامه کجاست

به گزارش نسیم آنلاین ، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره انتخابات، اظهار داشت: اکنون در حال بررسی برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 95 هستیم و دولت باید باید فضا را آرام کند و به شدت توجه خود را به تصویب برنامه ششم توسعه جلب کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که اکنون به جای ارائه برنامه ششم توسعه یک حرکت غیر قانونی صورت گرفته و احکامی در آن گنجانده اند. سوال این است که برنامه کجاست و چرا برای برنامه‌ای‌که هنوز تصویب نشده احکام صادر کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: رئیس‌جمهور به جای پرداختن به مباحث اصلی همچون مبارزه با رکود در همه حوزه‌ها، بهبود معیشت و رفع بیکاری خودش را گرفتار حواشی کرده در حالی که اکنون باید کمر همت را ببندد و اشتغالزایی، سازندگی و آبادانی را دنبال کند.

سلیمانی افزود: متاسفانه رئیس‌جمهور وارد مسائل حاشیه ای شده است و همه را گرفتار کرده و در این چند رور شاهد هستیم که سخنان رئیس جمهور در جمع فرمانداران و استانداران همه چیز را تحت الشعاع حاشیه‌ای خود قرار داده است.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس‌جمهور بهتر است حاشیه‌ها را کنار بگذارد و به مسائلی که بر عهده اوست توجه بیشتری نشان دهد زیرا خواسته عموم مردم از وی این است که به مبارزه با رکود، بهبود معیشت مردم و رفع بیکاری توجه بیشتری نشان دهد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: