کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور رونمایی شد

کدخبر: 2059745

ولی اله سیف گفت: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با ۲۱ هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزى، این بانک همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است.

در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

ولی اله سیف با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند.

محمد علی مشکیان، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا ایده پرداز و طراح این پویش نیز گفت: در این برنامه، پیام های هدفمند برای آگاه سازی مخاطبان از شرایط اقتصادی و اقدامات موثر نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است. در جلسات ایده پردازى این کمپین، مسیرهاى متعددى را پیشنهاد کردیم و در نهایت سعى شد با استفاده از تصاویر اسکناس، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبین شکل دهیم.

وی افزود: در پیام هاى نوشتارى اصلى سعى کردیم به ساختارى کوتاه، موجز و هماهنگ در واژگان برسیم که محتواى اصلى هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رسانی مستقیم تر پیام های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم.

ارسال نظر: