قربانیان ربا خواری را معرفی کنید

کدخبر: 905736

برنامه آتی پایش به موضوع ریشه‌ها و پیامد‌های پدیده رباخواری در بازار ایران خواهد پرداخت و از کارآفرینانی که قربانی رباخواران شده‌اند دعوت کرد با حضور در این برنامه، داستان ابتلا و نجات خود از رباخواران را تعریف کنند

به گزارش «نسیم»، هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش از همه کسانی که به این پدیده شوم دچار شده اند دعوت کرد با مراجعه به سایت برنامه پایش یا پیامک 30000111 تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند .
روابط عمومی برنامه پایش همچنین از کارآفرینانی که قربانی رباخواران شده اند دعوت کرد با حضور در این برنامه ، داستان ابتلا و نجات خود از رباخواران را تعریف کنند .
شریفی افزود : کارآفرینانی که قربانی ربا شده اند می توانند در تماس با شماره های 09356621533 و 09376851009 جهت شرکت در برنامه و اعلام تجربیات خود هماهنگ کنند .
وی افزود : در این برنامه که پنجم مرداد بطور زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد ، عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران نیز حضور خواهد داشت .لازم به یادآوری است این هفته به دلیل همزمانی پخش برنامه با فینال جام جهانی و هفته بعد به دلیل مصادف شدن با شب قدر ، برنامه پخش نخواهد شد و اولین برنامه پایش آتی ، پنجم مرداد با موضوع ربا خواری در بازار ایران اختصاص خواهد یافت .
ارسال نظر: