کاهش درآمد مردم آنها را به سمت مشاغل کاذب سوق داده است

کدخبر: 2333094

نکو گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر بسیاری از افراد از فردای بهتر ناامید شدند و به مسائل دیگری به عنوان راه‌حل مشکلات روی آوردند. یکی از این موارد حرکت به سمت شغل‌های کاذب با اندک درآمد بالا است، این افراد وقت بیشتری را برای شغل‌های کاذب می‌گذارند به این امید که درآمد بیشتری را به دست آورند.

ابراهیم نکو نماینده سابق مجلس اظهار کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر بسیاری از افراد از فردای بهتر ناامید شدند و به مسائل دیگری به عنوان راه‌حل مشکلات روی آوردند. یکی از این موارد حرکت به سمت شغل‌های کاذب با اندک درآمد بالا است، این افراد وقت بیشتری را برای شغل‌های کاذب می‌گذارند به این امید که درآمد بیشتری را به دست آورند.

وی افزود: مورد بعدی که خانوارها در شرایط دشوار به آن روی می‌آورند این است که آنها شروع به حذف برخی از اقلام مورد نیاز که در درجات پایین‌تر قرار گرفته‌اند، می‌کنند و یا عده‌ای دیگر استفاده برخی از کالاهای ضروری را کاهش می‌دهند. مورد دیگر این است که افراد برای جبران بخشی از هزینه‌ها به جای مایحتاج مورد نیاز خود از کالاهای دست‌دوم و یا کم‏کیفیت‌تر استفاده می‌کنند. این مسئله بسیار مهم بوده و دولت باید این مورد را که آیا سلامت و بهداشت افراد در شرایط فعلی مورد تهدید است یا خیر بررسی کند. متاسفانه مسائل روانی، سلامت بهداشتی و استفاده از امکانات فرهنگی و... به جد مورد تهدید هستند و می‌تواند یک جامعه فرسوده با افراد سرخورده را به دنبال داشته باشد و افراد بدون انگیزه و ناامید به مسیر خود ادامه بدهند.

نود اقتصادی

ارسال نظر: