دریادار سیاری: همه ما باید برای اجرای منویات ولی فقیه بیش از پیش تلاش کنیم

کدخبر: 1001711

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تقویت اقتدار دریایی از جمله اولویت های این نیرو در سال پیش است گفت: توسعه نظامی در سواحل مکران نیز از دیگر اولویت‌های نیروی دریایی ارتش است

به گزارش «نسیم»، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، تقویت اقتدار دریایی را از جمله اولویت های این نیرو در سال پیش رو عنوان کرد.

امیر سیاری توسعه نظامی در سواحل مکران را نیز از دیگر اولویت های نیروی دریایی ارتش عنوان و اظهار کرد: ارتقای آموزشی و مهارت کارکنان، لازمه اصلی تقویت اقتدار نیروی دریایی در سواحل مکران در حوزه دریای عمان است.

وی با بیان این که تقویت توان رزمی و ارتقای باورهای دینی کارکنان نیروهای مسلح همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، افزود: همه ما در هر سطح و رده ای، باید برای اجرای منویات ولی فقیه بیش از پیش تلاش کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان ادامه داد: ارتقای آموزش و مهارت کارکنان، لازمه اصلی تقویت اقتدار دریایی در سواحل مکران در حوزه دریای عمان است و این امر، از اولویت های نیروی دریایی ارتش در سال پیش روست.

دریادار سیاری همچنین به اهمیت وجود مراکز آموزشی و راهبردی نیروی دریایی ارتش در گیلان اشاره و اضافه کرد: چهار مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، فرماندهی تکاوران منجیل، منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش و پایگاه دریایی آستارا در این استان واقع است و ما می کوشیم از وجود این ظرفیت ها که با استقرار نیروی دریایی در این منطقه بوجود آمده اند، مردم هم استفاده کنند.

وی از تغییر نام مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در مراکز آموزشی از نام های مقدسی استفاده کنیم تا انگیزه معنوی ایجاد کند و برای مرکز علمی همچون مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت، نام مبارک امام محمد باقر(ع) پیشنهاد شده که اکنون در مراحل تصویب است.

دریادار دوم تورج حسنی مقدم، فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه 21 تخصص مهم نیروی دریایی در این مرکز آموزش داده می شود، گفت: ارتقای سطح مهارت ها و باورهای دینی از راهکارهای مهم اعتلای نیروی دریایی ارتش است.

در پایان این مراسم؛ جمعی از فرماندهان، استادان، کارمندان و دانشجویان مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت تجلیل شدند.

ارسال نظر: