سردار نقدی: بسیجیانی‌ که به زبان‌های خارجه مسلط‌ هستند ظلم‌های استکبار را تبیین کنند

کدخبر: 1039540

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: معاونت بین‌الملل بسیج برای این منظور تاسیس شده و نمونه‌اش تلویزیون اینترنتی VON‌ هست که در مقابل VOA‌ می‌خواهد صدای ملت مسلمان را به جهان برساند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بسیج، بصیرت بین المللی و استکبار ستیزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری در زمینه تناسب بین بیانیه الجزایر و برجام اظهار داشت: بیانیه الجزایر بسیار روشن و شفاف است؛ خیلی صریح و روشن آمریکا تعهد می‌دهد که در قبال آزادی گروگان‌ها چند اقدام از جمله آزاد‌سازی پول‌های بلوکه شده، تحویل شاه به ملت ایران و عدم دخالت در امور ایران انجام دهد ولی در حالی که صد در صد تعهدات ایران عملی می‌شود و صد در صد تعهدات آمریکا فراموش شده و عملی نمی‌شود.

سردار نقدی افزود: وقتی بیانیه‌ای چنین صریح و روشن زیر پا گذاشته می‌شود جای دارد و حق داریم که امیدی به قرارداد پیچیده‌ای چنین نداشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه در پاسخ به خبرنگاری در مورد مهمترین رسالت بسیج در برابر هجمه رسانه‌ای استکبار خاطرنشان کرد: باید بسیجی عمل کنیم و نمی‌توانیم با شکل ساختاری و حرفه‌ای در مقابل دستگاهی که می‌خواهد با هزینه‌های گزاف کاری خیلی سنگین فنی را ارائه دهد وارد عمل شویم.

وی افزود: باید از ظرفیت مردمی استفاده کنیم؛ خصوصیت بسیج این است و رمز موفقیت و برتری‌اش این است که توده‌های عظیم مردمی را در سازمان خود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: کسانی که بسیجی‌اند و به زبان‌های خارجه مسلط‌لند و می‌توانند ارتباط برقرار کنند باید به صحنه بیایند و وارد شوند و اندیشه بسیجی و ظلم‌های استکبار را تبیین کنند و مردم دنیا را آگاه کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: معاونت بین الملل بسیج برای این منظور تاسیس شده و نمونه‌اش تلویزیون تلویزیون اینترنتی VON‌هست که در مقابل VOA‌ می‌خواهد صدای ملت مسلمان را به جهان برساند.

وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر کیفیت تشکیل دانشگاه بسیج خاطرنشان کرد: تشکیل این دانشگاه در ستاد کل موافقت شده و در حال سازمان‌دهی و تولید محتوا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه افزود: رشته‌های مدیریت، انسان‌شناسی و رشته‌هایی چون فضای مجازی، امنیتی نظامی، فرهنگی و همه شاخه‌های فعالیت بسیج در این دانشگاه خواهد بود.

سردار نقدی در مورد زمان و مکان شروع به کار این دانشگاه خاطرنشان کرد: امید داریم از ترم آینده این دانشگاه آغاز به کار کند؛ همچنین دانشکده‌هایی داشتیم که قرار است ادغام شوند و تبدیل به دانشگاهی بزرگ گردند.

ارسال نظر: