توسط سردار نقدی انجام شد

اهدای لوح تقدیر به فرزند شهید مدافع حرم در گلستان

کدخبر: 2031781

محسن ذورقی فرزند شهید مدافع حرم "افشین ذورقی" از سوی سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین لوح تقدیر گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: همایش عاشقان ولایت و تجمع نخبگان صالحین بسیج شهرستان گرگان عصر امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد در این مراسم از محسن ذورقی فرزند شهید مدافع حرم «افشین ذورقی» با اهدای لوحی توسط سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تجلیل شد.

محسن ذورقی فرزند شهید مدافع حرم استان گلستان در همایش عاشقان ولایت با ارائه قطعه شعر زیبایی که مضمون آن «عباس زمان حیدریم، مدافعان حرمیم» فریاد لبیک یا زینب را در فضای معنوی امامزاده عبدالله(ع) گرگان طنین‎انداز کرد.

به گزارش فارس، استان گلستان تاکنون 9 شهید مدافع حرم را در نبرد با تروریست‎های تکفیری در مناطق مختلف سوریه تقدیم کرده است.

شهید «غلام‌علی تولی» از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبدکاووس در دفاع از جبهه جهانی مقاومت برای مبارزه با تکفیری‎ها به خط مقدم زد و در 25 خرداد 1392 در جوار حرم مطهر حضرت زینب(س) به مقام رفیع شهادت رسید و نخستین شهید مدافع حرم از استان گلستان شد.

دومین شهید مدافع حرم استان گلستان سید احسان حاجی‎حتملو از پاسداران رشید انقلاب اسلامی و از تیپ 45 جوادالائمه(ع) بود که به دست گروه‎های تکفیری در بهمن سال 1393 در حلب سوریه به مقام شهادت رسید.

شهید قاسم غریب سومین شهید مدافع حرم از استان گلستان بود که در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در ارتفاعات تلمور سوریه به فیض شهادت رسید.

چهارمین شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی از شهرستان مینودشت بود که همزمان با تاسوعای حسینی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) کربلایی شد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

شهید اسماعیل زاهدپور پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان کردکوی بود که در حلب سوریه به دست تروریست‎های تکفیری به شهادت رسید.

ششمین شهید مدافع حرم نیز قاسم تیموری پاسدار رشید اسلام فرمانده دلاور گردان تخریب‎چی تیپ 45 جوادالائمه شهرستان گرگان و جانباز دفاع مقدس بود که در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

علیرضا صفرپور جاجرمی در قامت هفتمین شهید مدافع حرم در راه دفاع از حرم آل‎البیت(ع) در کشور سوریه حوالی حلب سه روز پیش به فیض شهادت نائل شده بود.

هشتمین شهید مدافع حرم استان به عنوان نخستین شهید مدافع حرم از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی «صادق شیبک» بوده که امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان گالیکش تشییع شد.

شهید «شیبک» از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل شد.

ستوان دوم پاسدار «افشین زورقی بحری» نهمین شهید مدافع حرم در راه دفاع از حریم آل‎الله اهل روستای سیاهتلو در دفاع از حرم آل البیت(ع) در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظر: