وزیر اطلاعات:

خدمت به مردم باید با متانت و در شان آنان باشد

کدخبر: 2035969

سید محمود علوی گفت: خدمت به مردم در جامعه اسلامی باید با متانت و در شان آنان باشد و این خدمت از حوزه اصول قانونی به عنوان وظیفه باید به اصول وجدانی و اخلاقی نیز توسعه یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید محمود علوی رو یکشنبه در آیین تجدید پیمان مدیران و کارکنان حراست دستگاه ها با امام راحل با بیان این که همانطور که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تاکید کرده اند مردم ولی نعمت مسئولان هستند افزود: خدمت به مردم ازسوی همه بخش ها از جمله حراست وظیفه و افتخار بزرگی است.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر گفت: همواره باید با مردم مهربان بود وگره گشایی از کار آنان را نعمت الهی دانست زیرا آنان همانطور که امیرالمومنین(ع) فرمودند یا برادر دینی ما هستند یا در خلقت با ما برابرند.

حجت الاسلام علوی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر خدمت به مردم نه با ذوق و سلیقه و تمایلات افراد بلکه بر اساس اصول مدنظر امام و رهبری طراحی شده است.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم در جامعه اسلامی باید با متانت و در شان آنان باشد و این خدمت از حوزه اصول قانونی به عنوان وظیفه باید به اصول وجدانی و اخلاقی نیز توسعه یابد.

علوی گفت: عناصر حکومت اسلامی باید مظهر مهر و محبت باشند همانطور که حاکم باید مانند پدری مهربان بوده و جامعه به عنوان خانواده مهر او را لمس کند اما برخورد با تخلفات سرجای خود است.

وی امنیت را از ضروریات جامعه ذکر کرد و گفت: امنیت باعث حفظ عقیده و ایمان شده و در پرتو این امنیت است که جامعه قوام یافته و روبه جلو حرکت می کند.

وزیر اطلاعات گفت: کارکنان و مدیران حراست و بخش های امنیتی فرزندان و خدمتگزاران ملت ایران هستند و خدمت به مردم برای آنان افتخاری بزرگ است.

مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی همزمان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

ارسال نظر: