دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به حمله مسلحانه در کرمانشاه

کدخبر: 2046216

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزئیات حادثه حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس، از دستور ویژه دادستان کل کشور برای رسیدگی به این موضوع خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی ملکی اظهار کرد: آقای پیشه به همراه فرماندار شهرستان دالاهو و تعدادی از مدیران استانی برای برگزاری یک جلسه مردمی عازم منطقه‌ای به نام «ریجاب» بوده‌اند اما در مسیر چند فرد مسلح، جاده را به رگبار می‌بندند.

دادستان کرمانشاه افزود: متأسفانه در این حادثه دو نفر کشته و فرماندار دالاهو و یک نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند اما خوشبختانه برای خود آقای فلاحت پیشه مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، عوامل تیراندازی، ماشین خود را به آتش کشیده‌ و به سمت کوه‌های محل که در نزدیکی مرز قرار دارد، متواری شده‌اند.

ملکی گفت: پس از وقوع این حادثه دادستان کل کشور بلافاصله دستور رسیدگی موضوع به صورت ویژه را صادر کرد تا ان‌شاءالله عوامل این حادثه در اسرع وقت شناسایی شوند.

دادستان کرمانشاه یادآور شد: تاکنون کسی در این رابطه دستگیر نشده ولی از ماشینی که به آتش کشیده شده، اطلاعاتی به دست آمده که در حال بررسی است.

ارسال نظر: