امیر سیفی مطرح کرد:

استفاده از تجارب دفاع مقدس برای ارتقاء توان رزمی ارتش

کدخبر: 2053980

معاون نیروی انسانی ارتش گفت: به منظور تحول در ارتش باید از دستاوردها و تجارب دفاع مقدس برای ارتقاء توان رزمی آجا استفاده کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همایش توسعه و تعالی سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از کتاب چکیده مقالات این همایش در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد. در این همایش امیر سرتیپ دوم حسن سیفی معاون نیروی انسانی ارتش با اشاره به انتشار کتاب چکیده مقالات همایش توسعه و تعالی سازمانی در ارتش توسط دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: تحول و بهبود سازمان در ارتش امروز یک ضرورت و الزام است و به این منظور باید از دستاوردها و تجارب دفاع مقدس برای ارتقاء توان رزمی آجا استفاده کرد. وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی کلید واژه ای است که می تواند درب های توسعه و تعالی سازمان را باز کند. معاون نیروی انسانی ارتش با اشاره به الگوهای مدیریت رهبری اسلامی گفت: آسیب شناسی نظام مدیریت منابع انسانی یک ضرورت است و باید برای بهره وری منابع انسانی که محور اساسی هر سازمان است تمام ابعاد را در نظر گرفت. در ادامه، امیر دریادار فرهاد امیری رئیس تحقیقات صنعتی و جهاد خودکفایی آجا ضمن اشاره به جنگ های نوین در جهان امروز گفت: ارتقای آمادگی دفاعی، توسعه زیر ساخت‌های نیروی انسانی و توسعه فرهنگ پویایی و نوآوری در ارتش یک الزام است و برای این منظور باید ساختار، فرآیند و عملیات جاری در یگان‌ها آسیب شناسی شود و طرح های پدافند غیر عامل در سازمان توسعه یابد.

وی در ادامه با بیان نقش مهم دانشگاه های افسری در تعالی سازمانی اظهار داشت: دانشگاه‌های افسری مهمترین پایگاه‌ها برای ارتقاء توان دفاعی کشور است که تحقیق ، پژوهش و نو آوری به امکان پذیر بودن این امر کمک می کند.

در ابتدای این همایش امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این مراسم از دست اندرکاران برگزاری همایش توسعه و تعالی سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر: