دریادار سیاری در ستاد نزاجا:

اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد او را پشیمان خواهیم کرد/ از سال ۸۸ تاکنون ۳۲۰۰ فروند کشتی را اسکورت کردیم

کدخبر: 2054005

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۳۲۰۰ فروند کشتی را در آب‌های آزاد بین‌المللی اسکورت کردیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با اشاره به اینکه کار خبرنگاری یک شغل مهم و تأثیرگذار است عنوان داشت: امروز به لطف رسانه‌ها نیروی دریایی ارتش توانسته توانمندی‌های دفاعی و بازدارندگی خود را هر چه بیشتر نشان دهد.

وی ادامه داد: در بحث نیروهای مسلح توانمندی‌های بسیاری وجود دارد که این توانمندی‌ها به کمک رسانه‌ها به داخل و خارج نشان داده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی توانمندی بسیاری در زمینه ساخت انواع ناوها، ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها و موشک‌های هدایت شونده دارد گفت: اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد آنچنان پاسخی به او می‌دهیم که این دشمن از کرده خود پشیمان شود.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت نیروی دریایی و اسکورت بیش از 3200 فروند کشتی یادآور شد: حضور در آب‌های آزاد نشانه اقتدار کشور است و این اقتدار به کمک رسانه‌ها نشان داده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اهمیت سواحل مکران و حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد بین‌المللی خاطر نشان کرد: آماده هستیم تا گروه‌های رسانه‌ای را به سفرهای بین‌المللی که ناوگروه‌ها اعزام می‌شوند بفرستیم.

ارسال نظر: