رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

"نجومی‌بگیران" روزی برای نظام شمشیر می‌کشند

کدخبر: 2067127

حجت‌الاسلام محمدیان با انتقاد از مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی گفت: اگر روزی شرایطی برای این افراد فراهم شود، آنها بر روی نظام جمهوری اسلامی شمشیر می‌کشند و در این موضوع اصلا تردیدی وجود ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور، امروز (پنجشنبه،15 مهر) در دانشگاه تهران با اشاره به اظهارات برخی افراد که درصدد توجیه پرداخت‌های کلان ظالمانه و نامتعارف به برخی از مدیران برآمده‌اند، گفت: این افراد معتقدند که دریافت اینگونه حقوقها حقشان است و برای آنها زحمت می‌کشند و نشان‌دهنده عُرضه آنهاست.

وی اظهار کرد: اگر روزی شرایطی برای این افراد فراهم شود، آنها بر روی نظام جمهوری اسلامی شمشیر می‌کشند و در این موضوع اصلا تردیدی وجود ندارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها افزود: طبیعی است، شکمی که از بیت‌المال پُر شده است، حق و مال مردمی را که اندازه یک نان درآمد دارند، می‌خورند، صدها میلیون برای خود و اوقات فراغت فرزندانشان و نیز برای ورزش و تفریحات تابستانی‌شان می‌بلعند.

حجت‌الاسلام محمدیان با طرح این سؤال که آیا انتظار دارید افراد دریافت‌کننده حقوق‌های کلان در جایگاه دفاع از انقلاب و نظام قرار گیرند؟، گفت: به طور قطع این موضوع شدنی نیست و این افراد روزی با نظام درگیر شوند.

ارسال نظر: