سردار نقدی سخنران نخستین روز از کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی

کدخبر: 2068318

سخنگوی کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید خراسان شمالی از حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به‌عنوان سخنران محوری نخستین روز از این کنگره خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابوذر شفیعی در گفتگو با فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار است سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره سرداران و 3000 شهید خراسان شمالی سخنرانی کند.

وی بیان داشت: آیین افتتاحیه کنگره سرداران و 3000 شهید خراسان شمالی به مناسبت سالگرد سفر رهبری به استان در 19 مهرماه برگزار شد و قرار است تا نشست‌های این کنگره ملی از فردا به مدت چهار روز در دهکده مقاومت بجنورد انجام شود.

سخنگوی کنگره ملی سرداران و 3000 شهید خراسان شمالی با بیان اینکه 24 مهرماه به‌عنوان اولین روز از کنگره بوده و مختص به بانوان ایثارگر است تصریح کرد: در این روز شاهد حضور مادران و همسران شهدا بوده و خانواده شهیدان موفق و توفیقیان هم مطالبی را به این کنگره ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در روز دوم کنگره که مصادف با 25 مهرماه خواهد بود و به‌عنوان روز طلاب، دانشجویان و اساتید شهید نامگذاری شده است، شاهد حضور نمایندگان دانشجویان، طلاب و روحانیون اعم از شیعه و سنی، دانشجویان و اساتید خواهیم بود.

شفیعی گفت: روز سوم کنگره در 26 مهرماه مربوط به دانش‌آموزان بوده که این کنگره ملی با حضور مسؤولان کشوری ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در 27 مهرماه به‌عنوان آیین اختتامیه کنگره ملی 3 هزار شهید خراسان شمالی برنامه‌های مختلفی هم با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: