امیر موسوی در جمع خبرنگاران:

وابستگی نظامی ایران به خارج تقریباً قطع شده است

کدخبر: 2075856

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: وابستگی ما تقریباً به خارج قطع شده و این موضوع در نیروی دریایی حاصل توجه به مراجع علمی و دانشگاهی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران، گفت: آنچه که امروز در مراسم رونمایی دیدید تعداد معدودی از کارهای تحقیقاتی و آموزشی نیروی دریایی بود و بخش‌های دیگر از دستاوردها در صورت صلاحدید در آینده رونمایی خواهد شد.

وی افزود: ما در گذشته تقریبا به تمام آنچه نیاز داشتیم، وابسته به خارج بودیم، اما با روحیه خود اتکایی که در کشور وجود دارد وابستگی ما تقریباً به خارج قطع شده و این موضوع در نیروی دریایی حاصل توجه به مراجع علمی و دانشگاهی است.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز حدوداً 10 دستاورد که به نتیجه رسیده بود رونمایی شد و کارهای بسیار زیادی هم وجود دارد که در آینده خبرهای آن منتشر خواهد شد.

امیر موسوی گفت: نیروی دریایی ارتش در مصونیت بخشی به خودش کارهای بزرگی انجام داده و این دستاوردها کیفیت نیروها در بخش نداجا را افزایش خواهد داد.

ارسال نظر: