سردار جزایری مطرح کرد؛

آمریکا از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج از منطقه استفاده کند

کدخبر: 2078357

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تبریک آزادی جلب به رزمندگان جبهه بزرگ مقاومت و امت اسلامی به آمریکایی‌ها هشدار داد از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج خود از منطقه بهره‌برداری کنند و بیش از این مردمان بی‌گناه را به خاک و خون نکشانند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ سردار جزایری با تبریک و تهنیت آزادی جلب به رزمندگان جبهه بزرگ مقاومت و امت اسلامی به آمریکایی‌ها هشدار داد از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج خود از منطقه بهره‌برداری کنند و بیش از این مردمان بی‌گناه را به خاک و خون نکشانند.

وی افزود: راهبرد جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه با شکست روبه‌رو شده و آمریکا و اذنابش چه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در مقابله با مردمان این منطقه قادر به پیاده‌سازی و استمرار سیاست‌هایشان نمی‌باشند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: دولت جدید آمریکا از شکست‌ها و ناکامی‌های دموکرات‌ها در دوران حاکمیت بر آمریکا عبرت بگیرد و بیش از این خود و دیگران را به زحمت نیندازد.

سردار جزایری همچنین به حامیان منطقه‌ای اشاعه تروریسم در منطقه توصیه نمود از ادامه همراهی با سیاست‌های آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل خود را جدا کنند و بیش از این شرمساری تاریخی را برای خود فراهم نیاورند.

وی در پایان با تبریک مجدد پیروزی‌های رزمندگان در عراق و سوریه اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک پیکر متعفن تروریسم در منطقه با کمک دولت‌ها و مردم منطقه به دور افکنده شود.

ارسال نظر: