دریادار عباسی:

هواپیمایی که در جاسک سقوط کرد دست‌ساز بوده است، رسانه‌ها جنجال بپا نکنند

کدخبر: 2087243

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش گفت: هواپیمایی که در جاسک سقوط کرد کاملا دست‌ساز بوده که به‌صورت آزمایشی به پرواز درآمده است و جنجال رسانه‌ای در این زمینه بی‌مورد است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر دریادار دوم رضا عباسی امروز در گفتگو با فارس در بندرجاسک ضمن تقدیر از حضور میلیونی ملت ایران به‌ویژه مردم استان هرمزگان و شهرستان شهیدپرور جاسک در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: گزینه‌های روی میز و خیال‌بافی‌ها و سخنان پوچ دولت آمریکا ذره‌ای از اعتقادات ملت ایران نسبت به نظام کم نکرده است و مردم پرشورتر از گذشته در همه میادین همچنان حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کرد که انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است و ملت ایران با حضور ارزشمندشان پشتیبانی همه‌جانبه خود را نسبت به این نظام الهی و ولایت فقیه نشان دادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش با اشاره به سقوط هواپیمای آموزشی این نهاد در جاسک گفت: روز گذشته یک فروند هواپیمای دست‌ساز بدون سرنشین که به‌صورت آزمایشی به پرواز درآمده بود با برخورد کابل برق سقوط کرد و آتش گرفت.

دریادار عباسی در خصوص علت سقوط این هواپیما عنوان داشت: خاموشی موتور و خارج شدن از کنترل علت اصلی سقوط این هواپیمای آموزشی بود که خوشبختانه این حادثه خسارتی در پی نداشت.

وی تصریح کرد: در هر کجای دنیا هر دستگاهی پس از ساخت که به‌صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد علت وقوع حادثه برای آن وسیله وجود دارد و حادثه به وقوع آمده برای این هواپیمای آزمایشی چیز تازه‌ای نیست و رسانه‌ها دقت لازم را در انعکاس خبرهای خود داشته باشند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش خاطرنشان ساخت: امروز به لطف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستان پرتوان دانشمندان حوزه دفاعی و امنیتی کشور، جمهوری اسلامی ایران در این بخش بسیار موفق عمل کرده است و همه دنیا به توان دفاعی ایران پی برده است.

ارسال نظر: