فرماندار ماهشهر:

یک تبعه خارجی مرتبط با حوادث تروریستی تهران در ماهشهر دستگیر شد

کدخبر: 2099483

فرماندار ماهشهر گفت: یک تبعه خارجی مرتبط با حوادث تروریستی تهران توسط سربازان گمنام(عج) اداره کل اطلاعات خوزستان در ماهشهر دستگیر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، منصور قمر در گفتگو با تسنیم در اهواز اظهار داشت: یکی از اتباع خارجی مرتبط با حوادث تروریستی تهران در شهرستان ماهشهر دستگیر شد.

وی افزود: این متهم توسط سربازان گمنام(عج) اداره کل اطلاعات استان و شهرستان دستگیر شد که این عزیزان در یک عملیاتی شناسایی او را زیر نظر داشتند و او را به دام انداختند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به این‌که این تبعه خارجی با گروه تروریستی حادثه تهران مرتبط بوده است، تصریح کرد: از تلاش ایثارگرانه اداره کل اطلاعات استان و شهرستان ماهشهر تشکر و قدردانی می‌کنیم که با یک اقدام قابل توجه و درایت ویژه این دستگیری صورت گرفت.

وی تاکید کرد: این اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) قطعا موجب دستگیری دیگر تروریست‌های مرتبط با حادثه ترور تهران می‌شود و در ادامه این روند بسیار موثر است.

قمر خاطرنشان کرد: درباره جزئیات بیشتر درباره دستگیری این متهم اداره کل اطلاعات استان خوزستان و شهرستان ماهشهر در صورت صلاحدید اظهارنظر می‌کنند و این جزئیات در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

ارسال نظر: