رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

۵ نفر از عوامل مرتبط با داعش در بندر جاسک دستگیر شدند/ کشف و ضبط مواد منفجره، اسلحه و پرچم داعش + تصاویر

کدخبر: 2099753

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری ۵ نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در بندر جاسک خبر داد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در گفتگو با میزان از دستگیری ۵ نفر از عوامل مرتبط با گروهک تروریستی داعش در بندر جاسک خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در روزهای گذشته تعداد ۵ نفر از عواملی که مرتبط با گروهک تروریستی داعش بودند در بندر جاسک دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه افزود: پرونده این افراد در جریان رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم قطعی در مورد آنان صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از به هلاکت رسیدن ۴ نفر از اشرار مسلح در کوههای اطراف شهرستان رودان توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این افراد پس از درگیری با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

تصاویر منتشره از سوی نیروی انتظامی استان هرمزگان در خصوص هلاکت اشرار

حجت الاسلام اکبری همچنین گفت: از این افراد مقداری مواد منفجره، اسلحه و پرچم گروه تروریستی داعش کشف و ضبط شده است.

وی افزود: هیچ یک از اخبار منتشر شده مبنی بر کشف جلیقه انتحاری یا استفاده از وسایل خاص گروههای تروریستی از این باند درست نبوده و اسلحه و ادوات کشف شده، سلاح های معمول مورد استفاده اشرار است.

ارسال نظر: