سردار سلامی: هیچ معادله سیاسی در جهان اسلام بدون رضایت ایران حل‌ نمی‌شود

کدخبر: 890193

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دیگر ملل مسلمان برای مقامات آمریکایی فرش قرمز پهن نمی‌کنند، گفت: هرآنچه امام(ره) در مورد آمریکا می‌گفت امروز به وقوع پیوسته است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهمترین محورهای سخنان سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان بسیج مستضعفین با امام(ره) در حسینیه جماران، بدین شرح است: -انقلاب اسلامی بزرگ امام(ره) همانند بعثتی دوباره در جهان اسلام بود، شکوه انقلاب امام در قدرتمند ترین حیات بشریت غلبه کرد و امام توانست در عصر قدرت های تاریخی که هرکدام می‌توانستند سیاره زمین را منهدم کنند از استقلال، آزادی، آگاهی و هویت را برای مردم به ارمغان بیاورند. -تا قبل از انقلاب امام ملت‌های مسلمان مدفون شده، افسرده شده و هویت خود را از دست داده بودند و خبری از جهان اسلام و مقاومت نبود و یهود و نصارا بر سرنوشت مسلمانان حاکم بودند؛ در چنین فضای غم انگیز و سرد و بی روح، امام همچون مسیح روح در مردگان دمید و دوباره آنان را زنده کرد؛ این احیا که دوباره صورت گرفت همزمان با یک نهضت بی پایان بود. -فتنه های بزرگ نتوانستند از توان فهم و دژ بصیرت مردم ما عبور کنند؛ امروز دیگر برای مقامات آمریکایی ملت های مسلمان فرش قرمز پهن نمی‌کنند. انقلاب ما چنان موازنه قدرت را برهم زده است که حل هیچ معادله امنیتی سیاسی در جهان اسلام با جلب رضایت ایران ممکن نیست. -دیگر مقامات آمریکایی نمی‌توانند آشکارا در خیابان های کشورهای اسلامی حضور پیدا کنند، به عنوان مثال دیدیم اوباما همین چند روز پیش مخفیانه و بدون اطلاع رئیس‌جمهور افغانستان به پایگاه آمریکایی بگرام در این کشور رفت و به سرعت هم از این کشور خارج شد. -هر آنچه امام می‌گفت در واقعیت به وقوع می‌پیوست و همانطور که امام با زبانی ساده گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند هنوز هم این حقیقت بر روی زمین است و آمریکا در هیچ نقطه از زمین نتوانسته هیچ غلطی بکند. -تکیه‌گاه این خیمه گاه امام بود و عمود آن یعنی ولایت فقیه توانسته است دل ها را به صحنه بیاورد و با فداکاری زن ها و مردها پاسخی به لشگرکشی های قدرت های بزرگ دهد. پیدا نمی‌کنید در تاریخ که کشوری در اوج نابرابری قدرت ها با پیشرفته ترین نظام‌های عالم در طی 36 سال ایستاده و همچنین در این راه آسیبی ندیده باشد و هر روز در مرزهای توسعه انقلاب به پیش می‌رود. -دفاع مقدس یک جنگ جهانی بود و تهاجم فرهنگی یک جنگ جهانی نرم بود؛ نبرد اقتصادی که دشمن به ما تحمیل می‌کند همچنان همانندی در جهان ندارد که اگر این تحریم به عنوان مثال در آمریکا وارد می‌شد ممکن بود به یک ماه هم دوام نیاورند.

-جمهوری اسلامی به فضل الهی در حال رسیدن به قدرت دفاعی و اقتصادی است که به درجه ای از اقتدار و امتیاز و تاثیر در جهان برسد که هر فرمولی توسط دشمن طراحی میشود پایان غیر منتظره‌ای برای او به دنبال داشته باشد و این نتیجه تکیه یک ملت بر باورهای مذهبی و اسلام است.

ارسال نظر: