دریادار سیاری از صنایع هواپیمایی ایران وزارت دفاع بازدید کرد

کدخبر: 989319

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با برشمردن نقش مهم سازمان صنایع هوایی و شرکت صنایع هواپیمایی ایران در اورهال بالگردها، از حمایت‌های شرکت صها از نیروی دریایی ارتش تشکر کرد

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در این بازدید که دکتر منطقی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و امیر بنی طرفی جانشین مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع حضور داشتند، امیر سرتیپ دوم خلبان ایزدی مدیر شرکت صنایع هواپیمایی ایران به معرفی توانمندی های شرکت صنایع هواپیمایی ایران پرداخت و با تشریح ماموریت ها، چشم انداز و فعالیت های صنایع هواپیمایی ایران وزارت دفاع در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، از اقدامات موثر این شرکت در جهت ارتقای توان رزم هوایی خبر داد.

فرماندهان نیروی دریایی ارتش در ادامه از کارگاه موتورها، گیرباکس، خطوط اورهای موتور، خطوط اورهای هواپیماها، واحد تست موتور و کارگاه روتور بازدید کردند.

مدیر صنعت ساخت تعمیر و ارتقای موتور شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع نیز توضیحاتی در خصوص توانمندی شرکت صها در تعمیر موتورها بیان کرد.

امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری نیز در این بازدید با برشمردن نقش مهم سازمان صنایع هوایی و شرکت صنایع هواپیمایی ایران در اورهال بالگردها، از حمایت های همه جانبه شرکت صها از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

وی با تاکید بر حفظ استقلال کشور، انقلاب اسلامی را موهبتی الهی دانست و گفت: تمام کارکنان نیروهای مسلح باید تلاش خود را برای حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران و ارتقای قدرت دفاعی و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی به کار گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع به پاس زحمات و خدمات بی دریغ و حمایت های همه جانبه با اهدای لوح یادمانی، تقدیر کرد.

ارسال نظر: