هتل بین الحرمین شیراز

کدخبر: 2363592

اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید، لازم نیست نگران محل اقامتتان باشید. آن زمانی که باید حضوری دنبال هتل و اقامتگاه می‌گشتید و بدون اطلاعات بالاخره یک جایی پیدا می‌کردید، گذشته است. الان به‌صورت اینترنتی هم رزرو هتل شیراز امکان‌پذیر بوده و هم اطلاعات خوبی می‌توانید درباره هتل‌ های شیراز از علی بابا کسب کنید. در این مطلب قصد داریم هتل بین‌الحرمین شیراز را معرفی کنیم تا با امکانات این هتل بیشتر آشنا شده و بتوانید با دقت بیشتری محل اقامت خود را انتخاب کنید؛ پس با ما همراه باشید.

نسیم آنلاین : اگر قصد سفر به شهر شیراز را دارید، لازم نیست نگران محل اقامتتان باشید. آن زمانی که باید حضوری دنبال هتل و اقامتگاه می‌گشتید و بدون اطلاعات بالاخره یک جایی پیدا می‌کردید، گذشته است. الان به‌صورت اینترنتی هم رزرو هتل شیراز امکان‌پذیر بوده و هم اطلاعات خوبی می‌توانید درباره هتل‌ های شیراز از علی بابا کسب کنید. در این مطلب قصد داریم هتل بین‌الحرمین شیراز را معرفی کنیم تا با امکانات این هتل بیشتر آشنا شده و بتوانید با دقت بیشتری محل اقامت خود را انتخاب کنید؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل بین‌الحرمین

این هتل سه ستاره در تابستان سال 1397 افتتاح شده است. نزدیکی به حرم مطهر شاهچراغ، سید علاالدین، نارنجستان قوام، خانه زینت‌الملوک، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق و دیگر اماکن تفریحی و تاریخی از ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شود. دلیل انتخاب اسم این هتل قرارگیری آن بین حرم شاهچراغ و امامزاده سید علاالدین است. این هتل در مساحت 3700 مترمربع در زیربنایی بالغ بر 7000 مترمربع، دو طبقه و 59 واحد اقامتی ساخته شده که اتاق‌های آن به اتاق دو تخته برای یک نفر (یک تخت سینگل)، سوئیت یک‌خوابه دونفره (یک تخت دابل)، اتاق دوتخته (دابل یا سینگل) و اتاق دوتخته هافبرد (دابل یا سینگل) تقسیم می‌شود و وضعیت دید اتاق‌ها به‌سمت حرم، خیابان، کوه یا محوطه هتل است. اگر خواب سبکی دارید، سعی کنید در انتخاب اتاقتان دقت کرده و اتاق روبه خیابان انتخاب نکنید تا اقامت آرامش‌بخش‌تری داشته باشید. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به مبلمان، روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، آباژور، دراور،چای‌ساز فقط در سوئیت‌ها، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، مینی‌بار با هزینه، صندوق امانات، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار و سرویس‌بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

امکانات هتل بین‌الحرمین

لابی هتل با ظرفیت 100 نفر، طراحی بسیار شیک و مبلمان بسیار زیبا بهترین مکان برای استراحت بعد از رسیدن مسافر به شمار می‌رود. درطول اقامتتان درصورت تمایل می‌توانید از کافی‌شاپ هتل استفاده و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، عرقیجات و... را امتحان کنید. صبحانه هتل نیز از دیگر خدمات هتل بوده که از تنوع خوبی برخوردار است. صبحانه شامل املت گوجه‌فرنگی، املت قارچ، املت میکس، نیمرو، تخم‌مرغ آب‌پز، سوسیس سرخ‌شده، ژامبون، عسل، کره، مربا، شیر، آب‌میوه طبیعی، چای، نسکافه، میوه فصل، لوبیا، عدسی، خرما، سرشیر، خامه، پنیر، نان ایرانی و فرانسوی می‌شود و این تنوع سبب شده مسافر راضی هتل را ترک کند و هر ذائقه‌ای بتواند از آن میل کند. درمیان هتل های شیراز این هتل یکی از گزینه‌های لوکس و به‌صرفه محسوب می‌شود؛ پس با رزرو هتل شیراز این هتل را رزرو کرده و اقامتی خوش را تجربه کنید. چای‌خانه سنتی با سرو چای و نبات انرژی شما را دو برابر کرده و برای گردش روزانه شما مناسب است؛ اما از رستوران هتل نمی‌شود به‌راحتی گذشت. این رستوران با ظرفیت 450 نفر، منوی متنوع، پرسنل مجرب و غذاهای باکیفیت و خوشمزه از میهمانان شما پذیرایی کرده و خاطرات خوشی را برای شما خواهد ساخت. اگر قصد برگزاری مراسم، سمینار و همایش را دارید، سالن هتل با خدمات عالی دراختیار شما خواهد بود. این مرکز همایش شامل یک سالن 350 نفری و دو سالن 100 نفری بوده و این گنجایش بالا و امکانات بی‌نظیر سیستم صوتی و تصویری بهترین مکان برای کنفرانس و گردهمایی محسوب می‌شود.

از دیگر امکانات هتل که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، فتوکپی، فکس، پرینتر، دو دستگاه آسانسور با ظرفیت چهار نفر، فروشگاه، آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت به‌صورت رایگان، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، سیستم تهویه مطبوع و سرویس‌بهداشتی ایرانی در لابی محسوب می‌شود. اگر مکان‌های دیدنی شیراز را نمی‌شناسید اما علاقه به بازدید آن‌ها دارید، خدمات تور هتل به شما کمک خواهد کرد. اگر هم با ماشین شخصی به شیراز سفر کرده‌اید، لازم نیست دغدغه جای پارک داشته باشید. پارکینگ این هتل با ظرفیت 70 خودرو با امنیت بالا از اتومبیل شما نگهداری کرده و شما می‌توانید با خیال راحت در هتل استراحت کنید. هتل بین‌الحرمین با خدمات پنج ستاره و ارائه نرخ سه ستاره در بین هتل های شیراز یک انتخاب اقتصادی و به‌صرفه اما لوکس محسوب می‌شود. پس با رزرو هتل شیراز نسبت به انتخاب این هتل درنگ نکنید و اقامتی خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید.

قوانین هتل بین‌الحرمین

  • پذیرش خانم تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر ممکن است. پذیرش صیغه‌نامه معتبر نیز با مهر برجسته امکان‌پذیر خواهد بود.
  • اگر قصد استفاده از استقبال رایگان فرودگاهی را دارید، برای انجام ترانسفر، اطلاعات پرواز خود مانند شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات خاص مشخصات پرواز وارد کنید. درصورت عدم‌اطلاع و واردنکردن اطلاعات خدمات ترانسفر برایتان انجام نخواهد شد.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، سه تا هشت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس نیم‌بها و بالای هشت سال، فرد بزرگسال محسوب می‌شود.
  • تخلیه اتاق توسط مسافر در ساعت 12:00 و تحویل اتاق به مسافر در ساعت 14:00 انجام خواهد شد.

آدرس

شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

ارسال نظر: