تعمیرماشین لباسشویی به صورت تخصصی در ویراسرویس 

کدخبر: 2368494

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم آشپزخانه است که در همه منازل وجود دارد و در صورت استفاده نادرست یا عدم سرویس به موقع دچار مشکلات جزئی و یا جدی می شود. 

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم آشپزخانه است که در همه منازل وجود دارد و در صورت استفاده نادرست یا عدم سرویس به موقع دچار مشکلات جزئی و یا جدی می شود. در واقع ماشین لباسشویی نیز مانند لوازم دیگر منزل نیاز به مراقبت دارد و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. در صورت بروز مشکل موضوعی که بسیار مهم است سپردن آن به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی توانایی رفع مشکل و بازگرداندن آن به شرایط مطلوب را داشته باشد و این امر در خصوص ماشین لباسشویی های برند خارجی بیشتر مورد توجه است زیرا ریسک خسارت آن ها بالاتر است.

رعایت موارد مهم جهت جلوگیری از خرابی ماشین لباسشویی

• استفاده از شوینده اصل و فابریک برای لباسشویی خود

• رقیق کردن نرم کننده با آب

• استفاده از درجه های مختلف برای البسه

• حداقل دو ساعت استراحت دادن به دستگاه بعد از هربار شستشو

• استفاده از تنها یک شوینده که تمام کاربری را دارد

• استفاده از فیلتر لباسشویی جهت جلوگیری از جرم روی قطعات دستگاه

• پرهیز از حجم زیاد لباس و استفاده مکرر از لباسشویی خود

• عدم استفاده از شوینده های مختلف

• توجه به انتخاب نوع برنامه، نسبت به جنس و درجه کثیف بودن جهت تمیزتر شدن لباس

از جمله مشکلات متعددی که ممکن است برای لباسشویی به وجود آید می توان به روشن نشدن دستگاه، لرزش و صدای بیش از حد، نچرخیدن یا درست نچرخیدن آن، خراب شدن تایمر، مشکل در لاستیک درب دستگاه، پاره شدن تسمه، خشک نکردن لباس، آبریزش یا نشتی، باز و یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی و ... اشاره کرد. برخی از این مشکلات پیش پا افتاده ممکن است راه حل بسیار آسانی داشته باشد که از طریق تکنسین و تعمیرکاران آنلاین به صورت تلفنی برطرف گردد و شخصا از عهده آن برآیید اما بسیاری از مشکلات دستگاه نیازمند تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی توسط کارشناسان مجرب است که دانش و تجربه فنی بالایی داشته باشند و بتوانند مشک دستگاه را به درستی تشخیص و همچنین از قطعات اصل استفاده نمایند.

علت برخی کدخطاها برای تعمیرات ماشین لباسشویی

کد خطای F04 لباسشویی آریستون مربوط به خرابی هیدورستات، F2 لباسشویی آاگ مربوط به تخلیه آب، E1 لباسشویی های قدیمی سامسونگ مربوط به شیربرقی، E01 لباسشویی کنوود مربوط به درست بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، E9 لباسشویی اسنوا مربوط به هیدروستات، OE لباسشویی ال جی مربوط به پمپ تخلیه و E32 بوش مشکل از کم یا زیاد بودن لباس در ماشین لباسشویی هنگام خشک کردن است.

سرویس ماشین لباسشویی خود را جدی بگیرید !

اگر سرویس ماشین لباسشویی خود را جدی نگیرید ممکن است با خسارت های مالی بیشتری مواجه شوید زیرا ممکن است موتور و قطعات اصلی دستگاه شما دچار آسیب شود. جهت جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می شود که سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی خود را در زمان مشخص انجام دهید. مواردی که آسیب بیشتری برای لباسشویی ایجاد می کنند شلنگ آب سخت، فیلتر و تسمه ها هستند که بهتر است حداقل هر 6 ماه یک بار بررسی شوند. اگر شما زمان کافی ندارید می توانید یک زمان بندی مناسب برای سرویس دستگاه خود در نظر بگیرید و آن را به مراکز تعمیر بسپارید.

مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر جهت تعمیر ماشین لباسشویی

سعی نمایید مراکز تعمیری را بیابید که در ارتباط با هر برند ماشین لباسشویی، کارشناس متخصص همان دستگاه و برند را به محل شما اعزام نمایند ( اینکه تعمیر در محل انجام گردد مزیت مهمی محسوب می شود زیرا باعث کاهش هزینه و اتلاف زمان می شود )، خدمات ماشین لباسشویی دارای ضمانتنامه باشد، تمامی قطعات مورد استفاده اصل باشد، تمامی خدمات تعمیر در همان روز طبق زمان بندی کارشناس انجام شود. در کنار کیفیت بالای خدمات، پرداخت هزینه مناسب هم موضوع مهمی است که باید برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. مرکز تعمیر ویراسرویس جزو این دسته محسوب می شود و یکی از بهترین و مجرب ترین سرویس کاران در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی را دارد و با توجه به رضایت بالای مشتریان از این مجموعه با خیال آسوده، تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به آن ها بسپارید. ویراسرویس با داشتن نیروهای مجرب و دوره دیده که قادر به تعمیر انواع ماشین لباسشویی در برندهای مختلف هستند در تمامی مناطق تهران کارشناسان خود را اعزام می نماید. جهت مشاوره با کارشناسان ویراسرویس کافی است با شماره تلفن های 33555616-021 و 33444165-021 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر: