بهترین پلوپز را چطور انتخاب کنیم؟

کدخبر: 2369275

یکی از وسایلی که آشپزی را برای افراد راحت کرده است پلوپز نام دارد. این محصول که جزو لوازم برقی می باشد به صورت هوشمند کار می کند و پخت انواع غذا را به راحتی انجام می دهد. این محصول دارای کاربری بسیار آسانی بوده و استفاده از آن برای همه مقدور است.

نسیم آنلاین: یکی از وسایلی که آشپزی را برای افراد راحت کرده است پلوپز نام دارد. این محصول که جزو لوازم برقی می باشد به صورت هوشمند کار می کند و پخت انواع غذا را به راحتی انجام می دهد. این محصول دارای کاربری بسیار آسانی بوده و استفاده از آن برای همه مقدور است. از این رو امروزه میزان تقاضا برای خرید آن بالا رفته است؛ اما برای این که بتوانید خریدی مناسب داشته و از نتیجه کار راضی باشید باید راهنمای انتخاب بهترین پلوپز را مطالعه نمایید. به این ترتیب خواهید توانست بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید خرید کنید. در ادامه این مقاله از نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی همراه ما باشید.

11

توجه به ظرفیت پلوپز

یکی از فاکتورهایی که باید در خرید پلوپز به آن توجه نمایید ظرفیت دستگاه است. بر همین اساس باید بررسی کنید که آیا این محصول را برای مصرف روزانه خود می خواهید و یا قصد دارید از آن در زمان هایی که مهمان دارید استفاده کنید. نحوه انتخاب پلوپز خوب به این صورت است که باید براساس تعداد اعضای خانواده خود، ظرفیت دستگاه را در نظر بگیرید یا این که سایز دستگاه را بزرگ، انتخاب کرده و در مهمانی ها از آن استفاده کنید. شاید به نظر برسد که دقیق بودن سایز پلوپز چه ربطی به کیفیت آن دارد.

در پاسخ به این سؤال باید عنوان کنیم که سایز دستگاه در کیفیت کار آن تأثیری ندراد بلکه کار را برای شما راحت می کند. زیرا اگر دستگاه، کوچک باشد به هنگام پخت غذا، آب و مواد غذایی ممکن است سرریز شود. در صورتی هم که دستگاه خیلی بزرگ باشد همیشه با مشکل چسبیدن غذا به کف آن مواجه خواهید شد. پلوپزها در ظرفیت های مختلفی در بازار وجود دارند که ظرفیت آنها بر اساس پیمانه مشخص شده است. می توانید به ظرفیت آنها توجه کرده و بر اساس نیازی که دارید خرید نمایید.

بررسی امکانات و قابلیت های پلوپز

بررسی امکانات و قابلیت های متنوع در پلوپز، از دیگر ویژگی هایی است که باید به هنگام خرید، آن را بررسی کنید. ابتدا باید بررسی کنید که کاربری این محصول آسان است و همه می توانند از آن استفاده کنند یا خیر. برخی از مدل ها به صورت دیجیتالی کار می کنند و برخی هم صفحه لمسی دارند. آسان بودن استفاده از آن سبب می شود تا علاوه بر راحتی کار با این دستگاه، با خرابی کمتری در این محصول مواجه باشیم. حال که صحبت از خرابی در پلوپز شد باید به این نکته مهم اشاره کنیم که اگر از پلوپز استفاده می کنید و با خرابی در آن روبرو شده اید حتماً برای تعمیر، از خدمات نمایندگی تعمیرات پلوپز استفاده کنید. در این حالت، تعمیرات به صورت تخصصی انجام شده و می توانید از کیفیت کار دستگاه، مطمئن باشید.

از جمله قابلیت هایی که در این دستگاه ها تعبیه می شود و باید به هنگام خرید، آن را بررسی کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز بودن به ته دیگ ساز
  • جدا شدن ظرف داخلی برای شستشو
  • داشتن قابلیت پخت با تأخیر
  • توجه به مکانیسم پخت پلوپز
  • مجهز بودن به قابلیت گرم نگه داشتن خودکار غذا
  • جدا بودن کابل برق دستگاه
  • قابلیت پخت انواع پلو، آش و انواع غذاهای دیگر

22

توجه به بودجه ای که دارید

بر اساس راهنمای استفاده از پلوپز باید قبل از این که اقدام به خرید کنید بودجه ای برای این کار در نظر بگیرید. در بازار لوازم خانگی، پلوپزهایی با قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی وجود دارد. برخی پلوپز ها دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم بوده ولی برخی دیگر مجهز به بدنه استیل می باشند. برخی از آنها دارای مکانیسم پخت حرارتی هستند و انواع دیگر این محصول از روش القایی برای پخت انواع غذاها استفاده می کنند. وجود قابلیت ها و آپشن های مختلف نیز از جمله مواردی است که باعث شده تا قیمت این محصولات در مقایسه با هم، تفاوت های بسیاری داشته باشد. چنانچه برای خرید، بودجه ای تعیین کنید می توانید بر اساس قیمت این محصولات و نیازی که دارید بهترین آنها را انتخاب کنید.

بررسی ویژگی های ظاهری

یکی دیگر از مواردی که در آموزش نحوه انتخاب پلوپز خوب باید به آن توجه کنید ویژگی های ظاهری دستگاه است. این که دستگاه دارای چه رنگی باشد و جنس بدنه آن چه باشد، از این نظر که بتوانید آن را با دیگر لوازم آشپزخانه ست کنید، بسیار مهم است. محلی را که برای قرار دادن پلوپز انتخاب کرده اید را بررسی کنید تا اندازه پلوپز را با آن هماهنگ نمایید. توجه داشته باشید که پلوپزی که انتخاب می کنید دارای دسته حمل کننده و دسته خنک کننده نیز باشد.

انتخاب پلوپز از میان برندهای معتبر

همیشه سعی کنید لوازم خانگی را از میان محصولات برندهای مطرح و شناخته شده انتخاب کنید. زیرا این برندها علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت و کارایی خوب، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می کنند. با خرید از محصولات این برندها می توانید مطمئن باشید که عملکرد پلوپزی که خریداری نموده اید عالی خواهد بود. این عامل باعث می شود تا با کمترین میزان خرابی در آن مواجه شوید. در ضمن به دلیل این که محصولات برندهای معتبر دارای ضمانت نامه هستند می توانید در صورت بروز هر گونهایراد، به نمایندگی تعمیرات پلوپز مراجعه کرده و با استفاده از خدمات آن، تعمیرات دستگاه را به‌صورت درجه‌یک انجام دهید. در این شرایط، هزینه تعمیرات نیز کاهش‌یافته و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن پلوپز خود را تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که این نمایندگی‌ها، خدمات تعمیراتی خود را نیز تا یک سال ضمانت می کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد تا با ارائه راهنمای انتخاب بهترین پلوپز، شما را یاری کنیم تا دستگاهی مناسب با نیاز های خود خریداری کنید. با استفاده از نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شد می توانید پلوپزی انتخاب کنید که هم با نیازهایی که دارید همخوانی داشته و هم تناقضی با بودجه ای که تعیین کرده اید نداشته باشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش پرسش و پاسخ تعمیرات لوازم خانگی مراجعه فرمایید. با استفاده از قابلیت هایی که در این محصولات تعبیه شده است می توانید به راحتی انواع غذا مخصوصاً برنج را به صورت کته، تهیه کرد و نوش جان کنید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: