خرید قرص ماشین ظرفشویی از فروشگاه اینترنتی جان به به

کدخبر: 2369338

این قرص‌ها به شکل مکعب مستطیل کوچک تولید می‌شوند که میبایست آنها را در محفظه مخصوص شوینده قرار دهید.

نسیم آنلاین: این قرص‌ها به شکل مکعب مستطیل کوچک تولید می‌شوند که میبایست آنها را در محفظه مخصوص شوینده قرار دهید. قرص‌های ماشین ظرفشویی دارای چند آنزیم هستند که وجود این آنزیم ها باعث میشود شست و شو به شکل بهتری انجام شود.زمانی که از قرص استفاده می‌کنید، نگرانی در مورد کافی بودن مقدار شوینده برای تمیز شدن ظروف وجود ندارد، چون اندازه این قرص‌ها مشخص است. قرص‌ ماشین ظرفشویی به علت ترکیبات مختلفی که دارند، لکه‌ها را با نتیجه بهتری پاک می‌کنند و موجب براق شدن ظروف می‌شوند. در مقایسه با پودر ، قرص‌های ماشین ظرف‌شویی قیمت بیشتری دارندزمانی که می‌خواهید از قرص استفاده کنید، بهتر است ماشین ظرف‌شویی پر از ظرف باشد، چون در صورت کم بودن ظروف، قرص هدر می‌رود. قرص ها را هرگز نصف نکنید و در نظر داشته ‌باشید که زمان استفاده از قرص نیازی به براق‌کننده و نمک نیست.

image_70489436b2b3cd7e2c4047e37edfc338fd339916

قرص ماشین ظرفشویی دارای 3 لایه و ویژگی اصلی است :

  • لایه قرمز و کوچک، مایع جلادهنده  است که 30 درصد آن در هنگام شستشو مصرف می شود و بقیه آن در زمان آبکشی ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لایه سفید، ماده ای با فرمولاسیون ویژه است که در زمان شستشو حجم زیادی اکسیژن تولید می کند. این امر باعث می شود چربی ظروف راحت تر حل شود.
  • لایه رنگی (آبی و زرد)، پودر جهت شستشو ظروف است.

انواع قرص های ماشین ظرفشویی

  • قرص معمولی ماشین ظرفشویی
  • قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی
  • قرص همه کاره ماشین ظرفشویی

از بین قرص ماشین ظرفشویی استفاده از قرص کوانتوم توصیه می شود زیرا تمیزی آن در شسشتشوی ظروف بی نظیر و منحصر به فرد می باشد.همچنین این قرص دارای پوسته ای ژله مانند و قابل حل در آب می باشد از این رو در هنگام استفاده از آن نیازی به جداسازی پوست دور آن نمی باشد.

یکی از دلایل انتخاب قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی به عنوان بهترین شوینده ماشین های ظرفشویی همین ژله ای بودن پوشش دور آن می باشد.هرچند استفاده از قرص ماشین ظرفشویی همه کاره نیز دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد.تفاوت اصلی قرص همه کاره با قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی درخشندگی فوق العاده ظروف پس از شستشو با قرص کوانتوم می باشد که به عنوان ویژگی منحصر به فرد قرص کوانتوم شناخته شده است.

فرمول قرص همه کاره به گونه ای است که علاوه بر قرص کلاسیک دارای نمک و جلادهنده نیز می باشد.از این رو می توان گفت بهترین نوع قرص برای ماشین ظرفشویی همان قرص کوانتوم می باشد.در صورت استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی نمک و مایع جلادهنده به میزان خیلی کم استفاده می شود.از این رو اگر پس از مدتی متوجه کاهش کارایی دستگاه شدید بهتر است چندین بار از ژل ماشین ظرفشویی استفاده نمایید تا رزین داخل دستگاه احیا شده و به حالت اولیه خود بازگردد.

نکات مهم در هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

  • در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی، دستگاه را باید در حالت قرص قرار دهید در غیر این صورت ظروف خراب شده و یا به خوبی تمیز نخواهند شد.
  • استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی اصلی و مرغوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
  • در صورتی که قرص مورد استفاده شما ظروف را به خوبی تمیز نکرد باید متوجه شوید که قرص مورد استفاده تقلبی است.
  • قرص های سه کاره موجود در بازار دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد توجه کنید که تبلیغات قرص های 5 کاره و یا 10 کاره شما را فریب ندهد.
  • قرص های سه کاره حاوی مواد شوینده، نمک و مواد جلادهنده در یک بسته بندی هستند.
  • استفاده از ژل و قرص را به صورت دوره ای در برنامه دستگاه خود قرار دهید تا دستگاه شما بیشترین راندمان را داشته باشد.
  • این نکته را نیز باید مد نظر قرار داد که قرص های فاسد و تقلبی ماشین ظرفشویی در دمای 40 درجه در آب حل نمی شوند.

image_6419d10caf617e046a4b1c34e49f453d899b27e4

خرید قرص ماشین ظرفشویی از فروشگاه اینترنتی جان به به با مناسب ترین قیمت

برای خرید قرص ماشین ظرفشویی با بهترین برند ها و مناسب ترین قیمت در انواع مختلف از قبیل : قرص ماشین ظرفشویی معمولی، کوانتوم و همه کاره میتوانید از فروشگاه اینترنتی جان به به سفارش خود را ثبت کنید تا در درب منزل دریافت کنید.

مقایسه قرص ماشین ظرفشویی با دیگر انواع شوینده ها

قرص های ماشین ظرفشویی در مقایسه با شوینده های معمولی و ژل ها دارای قدرت پاک کنندگی بیشتر می باشند، اما این شوینده نسبت به دیگر انواع شوینده های ماشین های ظرفشویی دارای قیمت بالاتر هستند و برای پاکسازی کامل لکه ها به زمان بیشتری نیاز دارند.این نوع شوینده در رابطه با مقدار استفاده دارای انعطاف کمتری می باشد اما دیگر شوینده های ماشین ظرفشویی را می توان با توجه به میزان ظروف در دوزهای مختلف مورد استفاده قرار داد.

بهترین برند های قرص ماشین ظرفشویی

از بین مصرف کنندگان ایرانی دو نوع برند بیشترین محبوبیت در قرص های ماشین ظرفشویی را دارند که یکی قرص ماشین ظرفشویی فینیش است که کیفیت شستشوی این برند و محصول برای هیچ کسی پوشیده نیست و جز پرچمداران قرص ماشین ظرفشویی است که به دلیل داشتن 3 لایه حرفه ای در شستشو معروف است،به علت ژله ای بودن ساختار آن و شستشوی ملایم از هرگونه آسیب به ظرف های شما جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این، در سخت ترین آب های موجود در کشور نیز پاسخ بسیار خوبی داده است و قدرت پاک کنندگی سخت ترین لکه ها را داراست، اما دومین برند قرص ماشین ظرفشویی پریل است که قابلیت تمیزکنندگی، لکه‌زدایی، چربی‌زدایی و جلوگیری از تجمع رسوبات آهکی را دارد.قرص ماشین ظرفشویی پریل، به دلیل فرمولاسیون استاندارد به راحتی لک‌های روی ظرف را پاک می‌کند و به دلیل شکل قرصی، مشکلات پودر را که ممکن است مقدارش کم و زیاد شود را ندارد. این قرص همه کاره، به دلیل داشتن مواد پاک کننده، نمک و جلادهنده نیازی به استفاده‌ی جداگانه از نمک و مایع ضد لک ندارد و با یک قرص و به راحتی ظروف پاک، ضدعفونی و درخشان خواهند شد. در ترکیبات این محصول از موادی استفاده شده که علاوه بر اینکه درمقابل آهکِ آب و تاثیرشان بر ظروف مقاوم هستند، در ماشین ظرفشویی ته‌نشین نمی‌شوند.

image_450b2af3744a3138c54d2511a1524ac514467804

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از جان به به به ادرس اینترنتی janbebe.ir  با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

 

 

ارسال نظر: