آموزش دانلود عکس با کیفیت بالا از پینترست

کدخبر: 2369414
خبرنگار:

پینترست یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که فعالیت خود را از سال 2009 میلادی آغاز کرده و امروزه بیش از 400 میلیون عضو فعال دارد. دسترسی به پینترست هم از طریق وب سایت و هم با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این شبکه، امکان پذیر است. آنچه که Pinterest را به محبوبیت زیاد رسانده است، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای است که در این این شبکه اجتماعی، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نسیم آنلاین: پینترست یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که فعالیت خود را از سال 2009 میلادی آغاز کرده و امروزه بیش از 400 میلیون عضو فعال دارد. دسترسی به پینترست هم از طریق وب سایت و هم با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این شبکه، امکان پذیر است. آنچه که Pinterest را به محبوبیت زیاد رسانده است، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای است که در این این شبکه اجتماعی، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

می‌توان گفت همه کاربران پینترست حداقل یک بار با عکسی در این شبکه اجتماعی رو به رو شده‌ و قصد دانلود آن را داشته‌اند. خوشبختانه Pintreset این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا به راحتی بتوانند عکس‌های باکیفیت موجود در اپلیکیشن یا وب سایت این شبکه اجتماعی را دانلود کنند.

در این مقاله قصد داریم انواع روش‌های دانلود عکس‌های باکیفیت و دانلود ویدئو از پینترست را بررسی کنیم. اگر شما نیز از علاقمندان به این شبکه اجتماعی محبوب هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با شبکه اجتماعی پینترست

Pinterest یک موتور اکتشاف بصری (تصویری) برای یافتن ایده‌های جدید در زمینه طراحی، دکوراسیون، منزل و ... است. این شبکه اجتماعی از میلیون‌های پین تشکیل شده است که می‌توانید در میان آن‌ها به جستجو پرداخته و موارد مورد علاقه خود را در تابلو‌ها ذخیره کنید. این کار باعث می‌شود که همواره به طرح‌ها و ایده‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

در صفحه اصلی پینترست و بر اساس فعالیت‌های شما، پین‌ها، افراد و مشاغلی که به آن‌ها بیشتر علاقه نشان داده‌اید، برای شما به نمایش درخواهند آمد. همچنین شما می‌توانید پین‌ها یا بوردهای(تابلوها) افرادی که دنبال کرده‌اید را مشاهده کنید.

image_451e769ea38d33d76c79888e5565ac62364c4c64

در پینترست امکان جستجوی سوژه‌ها نیز فراهم شده است. به عنوان مثال، کافیست تا "مهمانی تولد" را جستجو کنید تا هزاران پین در رابطه با دکوراسیون‌های مختلف جشن تولد، در پیش چشمان شما ظاهر شوند.

پین‌ها در اصل تصاویر، فیلم‌ها و یا محصولاتی هستند که افراد مختلف در Pinterest ذخیره می‌کنند تا سایر افراد به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دانلود تصاویر از پینترست

خب حال که با ماهیت این شبکه اجتماعی بیشتر آشنا شدیم، زمان آن است که به موضوع اصلی مقاله بازگردیم: دانلود عکس از پینترست!

اگر به دنبال یک ایده برای دکوراسیون منزل، کادو کردن هدیه جشن تولد، تزئین کیک عروسی، انتخاب بهترین مدل لباس و .... هستید، حتما سری به پینترست زده و تصاویر مورد نظر خود را دانلود کنید. همانطور که گفته شد، می‌توانید پین‌های دلخواه خود را در تابلوهایی ذخیره کنید و همواره به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ اما بدیهی است که این دسترسی فقط در داخل برنامه ممکن است و نمی‌توانید به صورت آفلاین، به تصاویری که ذخیره کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

در این شرایط است که دانلود تصاویر در پینترست به کمک شما خواهد آمد. با استفاده از این روش، می‌توانید کلیه ایده‌ها و یا طرح‌هایی که به آن‌ها علاقمند شده‌اید را در تلفن همراه و یا رایانه خود داشته باشید. ما در ادامه روش‌های دانلود عکس از پینترست در اندروید، آیفون و ویندوز را بررسی خواهیم کرد:

image_b3f5fe0bdfd744363fc0ba39806cf3c80707833f

دانلود عکس از پینترست در اندروید

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند با توجه به دستورالعمل زیر، به راحتی تصاویر موجود در پینترست را دانلود کنند:

قدم اول: وارد اپلیکیشن پینترست شده و عکسی که قصد دانلود آن را دارید، انتخاب کنید.

قدم دوم: روی علامت سه نقطه در گوشه بالا سمت چپ تصویر ضربه زده و گزینه Download image را انتخاب کنید.

تذکر: در صورتی که برای اولین بار، قصد دانلود عکس از پینترست را داشته باشید، در این مرحله اپلیکیشن از شما اجازه دسترسی به گالری تلفن همراه شما را خواهد خواست. روی گزینه Allow ضربه بزنید تا عملیات دانلود آغاز شود. بعد از چند لحظه، یک پاپ آپ کوچک با عنوان Image saved مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد عکس با موفقیت دانلود شده است.

برای مشاهده تصویری که دانلود کرده‌اید، کافیست وارد گالری شده و به دنبال پوشه Pins باشید. در این فولدر می‌توانید کلیه عکس‌هایی که از Pinterest بارگیری کرده‌اید را ببینید.

دانلود عکس از پینترست در آیفون

در صورتی که یکی از کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون هستید، برای دانلود عکس از پینترست، مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: اپلیکیشن پینترست را باز کرده و عکسی که قصد دانلود آن را دارید، انتخاب کنید.

قدم دوم: روی علامت سه نقطه ضربه بزنید و در پاپ آپ باز شده، گزینه Download image را انتخاب کنید.

تذکر: در صورتی که با خطای عدم دسترسی مجاز رو به رو شدید، وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و از بخش Privacy گزینه Photos را انتخاب کنید. در این صفحه، به دنبال Pinterest باشید و در نهایت، گزینه Read and Write را تایید نمایید. اکنون دوباره به اپلیکیشن پینترست برگردید و عملیات دانلود تصاویر را مجدد انجام دهید.

دانلود عکس از پینترست در ویندوز

متاسفانه وب سایت پینترست، گزینه‌ای را به صورت مستقیم و برای دانلود تصاویر در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد؛ در نتیجه، باید از ویژگی دانلود خود مرورگر استفاده کنید. برای این کار، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول: وب سایت پینترست را باز کرده و عکسی که قصد دانلود آن را دارید، انتخاب کنید.

قدم دوم: ماوس خود را روی تصویر قرار داده و کلیک راست کنید. از منوی باز شده، Save image را انتخاب کنید.

قدم سوم: یک اسم و محل ذخیره سازی برای تصویر خود انتخاب کرده و در نهایت، روی گزینه Save کلیک کنید.

اکنون عکسی که در نظر داشتید، به راحتی در رایانه شما ذخیره شده و می‌توایند در صورت لزوم، به آن دسترسی داشته باشید.

کلام پایانی

پینترست یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در سراسر جهان است و روز به روز نیز به میزان محبوبیت آن افزوده می‌شود. در صورتی که هنوز در این شبکه، ثبت نام نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم در اولین فرصت، نسبت ساخت کاربری در Pinterest اقدام نمایید.

در این مقاله که توسط مجله تکنولوژی ایده آل تک آماده شده و در اختیارتان قرار گرفت، به بررسی انواع روش‌های دانلود عکس از پینترست در دستگاه‌های مختلف پرداخته شد. شما عزیزان بسته به سیستم عاملی که از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید یکی از راه‌های مطرح شده را انتخاب کرده و تصاویر محبوب خود را در Pinterest دانلود کنید.

 

ارسال نظر:
  • مهدی

    واقعا ممنونم خیلی کمکم کردید 🌹🌹🌹