با پارتیشن بندی شیشه ‌ای، دکوراسیونی مدرن داشته باشید

کدخبر: 2369994

یکی از مهمترین اجزای دفاتر کار مدرن امروزی که نه‌تنها باعث زیبایی محیط می‌شود، بلکه مزایای بسیار زیادی هم دارد، پارتیشن اداری شیشه‌ای است. اما چطور باید انواع پارتیشن اداری را انتخاب کنیم و کدام‌یک برای ما مناسب‌تر است؟

نسیم آنلاین: دکوراسیون یکی از مهمترین اجزای دفاتر کار مدرن امروزی که نه‌تنها باعث زیبایی محیط می‌شود، بلکه مزایای بسیار زیادی هم دارد، پارتیشن اداری شیشه‌ای است. اما چطور باید انواع پارتیشن اداری را انتخاب کنیم و کدام‌یک برای ما مناسب‌تر است؟

این روزها وقتی به شرکت‌های جدید و محیط‌های استارتاپی سر می‌زنیم، شاید دکوراسیون‌های متفاوتی را شاهد باشیم، ولی یک المان تقریبا در بین همه آنها ثابت است؛ پارتیشن اداری شیشه‌ای.

این روزها با توجه به ورود شرکت‌های استارتاپی، مدل‌های کاری متفاوت و تقویت بخش خصوصی، کمتر کسی سبک دکوراسیون و طراحی داخلی خشک و بی‌روح اداری و سازمانی را می‌پسندد.

اما یادتان باشد پارتیشن شیشه‌ای فقط برای قشنگی و ایجاد یک دفتر کار متفاوت و مدرن استفاده نمی‌شود؛ چراکه مزیت‌های بسیار خوبی دارد. از جمله مزایای پارتیشن اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد محیط پویا و فعال: از آنجایی که با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای بسیاری از دیوارها و مرزهای موجود در فضای کار برداشته می‌شود، در نتیجه روح جنب‌وجوش و تکاپو در فضا جریان پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیاری از کارمندان با دیدن تلاش همکارانشان، سعی می‌کنند عملکرد بهتری داشته باشند.
  • جریان بهتر نور و هوا: جریان نور طبیعی، کافی بودن نور، جریان خوب و تهویه مناسب هوا از جمله نکات مهمی است که روی روحیه و راندمان کارمندان تاثیر مثبت دارد. استفاده از پارتیشن اداری به این موضوع کمک زیادی می‌کند.
  • امکان نصب ساده و استفاده بهتر از فضا: انواع جدید پارتیشن‌های اداری کمک می‌کند تا از فضای موجود استفاده بهتری ببرید. ضمن اینکه می‌توانید در صورت نیاز فضای کاری را متناسب با نیاز و سلیقه‌تان تغییر دهید.
  • عایق صوتی: برخی تصور می‌کنند استفاده از پارتیشن اداری و به ویژه مدل‌های شیشه‌ای باعث می‌شود حریم خصوصی کارمندان نقض شود و شلوغی و سروصدا راندمان آنها را کاهش دهد. ولی در واقع این‌طور نیست. اگر انتخاب درستی داشته باشید، اتفاقا می‌توانید از پارتیشن‌های اداری برای عایق صوتی هم استفاده کنید.

شرکت مبلمان اداری دنیته یکی از مجموعه‌هایی است که در سبد کالایی خود به صورت تخصصی روی عرضه انواع پارتیشن اداری به‌صورت آماده و سفارشی کار می‌کند. اما چون مدل‌های مختلف این برند با ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولید می‌شوند بهتر است با آنها آشنا شوید. همچنین برای دریافت حدود قیمت پارتیشن های اداری یا مبلغ دقیق آن و دریافت فاکتور بهترین کار این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید.

22

آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ‌ای

در حال حاضر چهار مدل پارتیشن زیبا و جذاب در مبلمان اداری دنیته تولید می‌شود که می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خودتان بهترین مدل را انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای فریم‌دار

پرکاربردترین مدل پارتیشن شیشه‌ای که در سال‌های اخیر نمونه‌های زیادی از آن را در محیط‌های کاری مدرن و فضاهای استارتاپی می‌بینیم، نمونه پارتیشن شیشه‌ای فریم‌دار است. در این مدل از فریم‌های آلومینیومی، پروفیل آهن، استیل، پلاتینیوم و... برای قاب‌بندی دور شیشه استفاده می‌شود که استحکام بسیار خوبی دارد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون فریم)

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس به معنای مدل‌های بدون قاب است که زیبایی و جذابیت خیره‌کننده‌ای دارند. در این مدل هیچ قابی دیده نمی‌شود و نسبت به مدل فریم‌دار، زیبایی و کارایی بیشتر، جای‌گیری و پرتی کمتری دارد. با اینکه این پارتیشن شیشه‌ای زیباست و طراحی مدرن‌تری دارد، ولی نگران مقاومت و استحکام آنها نباشید.

مدل های متنوع پارتیشن های شیشه ای فریم لس و فریم دار را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://denitte.com/products/partition/glass-partition/

11

پارتیشن شیشه ای تک جداره

یکی دیگر از متداول‌ترین پارتیشن‌های اداری نمونه شیشه‌ای تک‌جداره است که کاربرد زیادی دارد. به عنوان مثال می‌توانید در محل کار خود چند فضای آموزشی مانند کلاس یا چند فضای مختلف برای جلسات ایجاد کنید. یکی دیگر از مهمترین کاربردهای پارتیشن شیشه‌ای تک جداره این است که می‌توانید اتاق‌های زیادی را در محیط کاری خود بسازید. یا اینکه می‌توانید در فست‌فودها و مهدکودک‌ها، برای کودکان فضای بازی بسازید.

شرکت مبلمان مدرن اداری دنیته این مدل را هم در مجموعه محصولات خود عرضه می‌کند. یکی از دلایل استفاده از این مدل قیمت پایین‌تر آن است، ولی اگر دنبال مدلی هستید که مستحکم‌تر باشد و عایق صوتی بهتری ارائه کند، باید مدل دوجداره بگیرید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه‌ای دوجداره علاوه بر استحکام بهتر نسبت به مدل تک‌جداره، عایق صوتی و گرمایی بهتری هم دارد. به همین دلیل اگر می‌توانید بیشتر هزینه کنید و فضای استفاده از آن را دارید، پیشنهاد ما این است که از مدل دوجدار استفاده کنید؛ چراکه مدت زمان بیشتری همراهتان خواهد بود.

در مدل دوجداره امکان عبور سیم‌ و کابل‌های تلفن، برق، شبکه و استفاده از پرده کرکره وجود دارد و هیچ‌گونه رسانایی برق یا پارازایت ندارد.

از نظر پرتابل بودن و قابلیت حرکت دادن پارتیشن‌های دنیته می‌توان آنها را به دو نمونه تقسیم کرد:

پارتیشن شیشه ای ثابت

همان‌طور که از نام این مدل پارتیشن‌بندی مشخص است، به صورت ثابت بوده و امکان جابه‌جایی و حرکت آن وجود ندارد. اگر جابه‌جایی ندارید و می‌خواهید جداسازی کامل انجام دهید، می‌توانید از پارتیشن‌بندی ثابت با در لولایی یا ریلی استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای متحرک

با توجه به قابلیت جابه‌جایی این مدل، بیشتر برای فضاهای موقتی می‌توان روی آن حساب کرد. در این مدل از شیشه سکوریت به‌شکل آکاردئونی استفاده می‌شود و می‌توان آن را جمع کرد تا فضا تبدیل به یک محیط یکپارچه شود. برای جذاب‌تر شدن فضا می‌توانید از شیشه‌های طرح‌دار یا دکوراتیو استفاده کنید.

اگر در لحظه‌ می‌خواهید ببین دو فضا حریم مشخصی ایجاد کنید، می‌توانید خیلی سریع از مدل متحرک کمک بگیرید.

اینکه کدام پارتیشن شیشه‌ای مناسب شماست، سوالی نیست که بتوان بدون بررسی‌های لازم پاسخ داد. به همین دلیل ابتدا بهتر است با کارشناسان و متخصصان دنیته صحبت کنید و بعد از دریافت مشاوره، بسته به نیاز، بودجه و فضای کاری خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.

 

 

 

ارسال نظر: