با استفاده از این سایت پزشکی تمام نیازهای خود را برطرف کنید

کدخبر: 2370112

این روزها احتمالا نام سایت پزشکی دکتر ساینا را زیاد می‌شنوید. تعجبی هم ندارد. با توجه به شیوع کرونا از سال گذشته مراکز مشاوره پزشکی از راه دور بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفتند. چرا؟ زیرا حضور در مراکز بهداشتی همچنان می‌تواند عاملی بر شیوع کرونا باشد.

نسیم آنلاین: این روزها احتمالا نام سایت پزشکی دکتر ساینا را زیاد می‌شنوید. تعجبی هم ندارد. با توجه به شیوع کرونا از سال گذشته مراکز مشاوره پزشکی از راه دور بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفتند. چرا؟ زیرا حضور در مراکز بهداشتی همچنان می‌تواند عاملی بر شیوع کرونا باشد.

با کمک این سامانه‌ها بدون نیاز به مراجعه به مطب‌ها می‌توان با بهترین متخصصین پزشکی در ارتباط بود. در این میان سایت پزشکی‌ دکتر ساینا توانست موفقیت چشم‌گیری در زمینه کسب رضایت مراجعه‌کنندگان کسب کند. رضایت بالای 90 درصدی از این تیم و ثبت بیش از یک میلیون و پانصد هزار مشاوره در سایت دکتر ساینا گواهی این ادعا است. اما چه خدماتی و چگونه توسط متخصصین دکتر ساینا ارائه می‌شود؟

ارائه تمام خدمات پزشکی و روانشناسی با سایت پزشکی دکتر ساینا

مهم نیست درگیر چه مشکل یا بیماری‌ای باشید. سایت پزشکی دکتر ساینا در هر زمینه‌ای می‌تواند همراه شما باشد. این مجموعه با بیش از ۴۵۰ پزشک در ۴۴ زمینه تخصصی همکاری می‌کند که صلاحیت تمام آن‌ها توسط کمیته پزشکی دکترساینا تایید شده است. مشاوره پزشکی در این سامانه نیاز به مراجعه حضوری ندارد. به این ترتیب بهترین پیشنهاد برای سالمندان و کودکان محسوب می‌شود البته که بزرگسالان هم گاهی به بهانه نداشتن زمان برای مراجعه حضوری از چکاپ‌های دوره‌ای خودداری می‌کنند. اما با کمک دکتر ساینا، در هر زمان و هر مکان می‌توانید با بهترین متخصصین پزشکی در ارتباط باشید.

تنها کافیست وارد سایت پزشکی www.drsaina.com (آدرس بدون لینک گذاشته شود) شوید. با عضویت در این سایت پزشکی و جستجو کردن مشکل مورد نظر، لیست متخصصین پزشکی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با انتخاب مشاور و نوع مشاوره به صورت آنلاین و تلفنی و پرداخت مبلغ مشاوره می‌توانید با پزشکان در ارتباط باشید.

انتخاب نوع مشاوره با شما است اما خیالتان از بابت کیفیت مشاوره راحت باشد. شما می‌توانید علاوه بر مکالمه متنی، تصاویر یا صدای خود را نیز در این سامانه برای مشاورتان ارسال کنید. خبر خوب دیگر این است که اپلیکیشن دکتر ساینا نیز در دسترس و قابل نصب است. به این ترتیب یک ساختمان پزشکی آنلاین همواره همراه شما است.

22

چطور در میان لیست متخصصین انتخاب بهتری داشته باشیم؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال باید به این پرسش پاسخ دهیم که یک متخصص پزشکی خوب چه ویژگی‌هایی دارد. شما به عنوان یک مراجعه کننده چه فاکتورهایی برای انتخاب یک پزشک در نظر می‌گیرید؟

یک متخصص و مشاور در دسترس مراجعه‌کنندگان است؛ زمان کافی برای درمان و شنیدن مشکلات آن‌ها دارد، دانشش را با علم جدید بروز می‌کند و مراجعه کنندگان رضایت بالایی از گفتگو با او دارند. در مراجعات حضوری معمولا پرسش نظرات مراجعین بهترین متخصصین را به ما معرفی می‌کنند.

حال در سایت پزشکی دکتر ساینا چطور بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ در لیست پزشکان، رزومه هر پزشک، سابقه و تعداد مشاوره او ثبت شده است. همچنین نظرات کاربران وبسایت در رابطه با مشاوره‌های خود در پروفایل هر پزشک قابل مشاهده است. با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشد.

چرا مشاوره از راه دور انتخاب جذابی است؟

اگر شیوع کرونا و احتمال انتقال بیماری در مکان‌های سربسته را نادیده بگیریم، مراجعات حضوری با معطلی‌های بسیاری همراه است. معطلی پشت خط تلفن برای اخذ نوبت و یا معطلی در ترافیک‌های درون شهری برای رسیدن به مطب زمان و انرژی زیادی می‌طلبند.

حال آنکه می‌توان با یک مشاوره آنلاین از بسیاری مشکلات پزشکی خلاص شد. مطمئن باشید در صورتی‌که نیاز به مراجعه حضوری یا معاینه باشد مشاور شما این موضوع را مورد بررسی قرار می‌‌دهد. با این نوع مشاوره و حذف هزینه‌های رفت‌وآمد صرفه‌جویی در هزینه و زمانتان خواهید داشت.

در هر زمان و هر مکانی از خدمات مشاوره‌ای استفاده می‌کنید و بدون نگرانی به حل بیماری‌ها و مشکلات می‌پردازید. پس تا اینجا احتمالا پذیرفته‌اید که مشاوره آنلاین و تلفنی انتخاب به صرفه‌ای از هر نظر محسوب می‌شود. اما چرا سایت پزشکی دکتر ساینا؟

11

دکتر ساینا همراه همیشگی شما

مشاوره در سایت پزشکی دکتر ساینا با انتخاب‌های زیادی همراه است. مهم نیست چه ساعتی از شبانه‌روز نیاز به مشاوره داشته باشید متخصصین به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات مشاوره به شما هستند. پشتیبانی این مجموعه ۲۴ ساعته است و مبلغ مشاوره در صورت عدم رضایت شما عودت داده خواهد شد.

نه تنها می‌توانید برای مشاوره آنلاین و تلفنی از این سامانه استفاده کنید، بلکه اخذ نوبت اینترنتی نیز در دکتر ساینا امکان‌پذیر است. همچنین لیست تمامی مراکز درمانی مثل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و داروخانه‌ها برای شما در این سامانه قابل مشاهده است. پس همین حالا هرچه در دست دارید کنار بگذارید و سری به این سامانه بزنید. ضمنا با ثبت نظر بعد از مشاوره به سایر کاربران در انتخاب یک مشاور خوب کمک کنید. این سایت پزشکی بهترین انتخاب، بهترین همراه و بهترین درمان را برای شما ارائه خواهد داد.

 

 

 

 

ارسال نظر: