معرفی دوربین مدار بسته حرفه ای داهوا

کدخبر: 2370441

بدون شک نام داهوا در بین تجهیزات امنیتی و نظارتی همچون دوربین مدار بسته از محبوبیت و معروفیت بسیار بالایی برخوردار است.

نسیم آنلاین: بدون شک نام داهوا در بین تجهیزات امنیتی و نظارتی همچون دوربین مدار بسته از محبوبیت و معروفیت بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین خطوط تولید تجهیزات نظارتی خود را با تکنولوژی تحت شبکه و آنالوگ اچ دی تولید کرده است تا در کنار کیفیت و وضوح تصویر بالا . در این مقاله قصد داریم جدید و حرفه ای ترین دوربین مدار بسته های Dahua را به شما معرفی کنیم تا با مشهور ترین مدل دوربین حرفه ای در راستای تامین امنیت و نظارتی 24 محیطی آشنا شوید. کمپانی داهوا دوربین مدار بسته خود را در دوم مدل HDCVI و تحت شبکه معرفی کرده است، تا خریداران گرامی با توجه به فضای محیطی و ساختمان دوربین پر کاربردی را خریداری نمایید.

دوربین مدار بسته HDCVI داهوا

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا که با نام اچ دی سی وی آی شناخته می شود در دسته دوربین ارزان قیمت قرار می گیرد که با قابلیت های بی شمار خود به محصولی پر طرفدار تبدیل گشته است. لنز های به کار رفته در این سری دوربین مدار بسته داهوا به دو دسته ثابت و وری فوکال تقسیم می شود. لنز ثابت که به طور معمول در نسخه 2.1، 2.8 و 3.6 میلی متری تولید می شوند از رزولوشن ها 2 تا 5 مگا پیکسل استفاده می کنند، تا پس از نصب جزئیات محیطی را با وضوح مناسبی به نمایش در آورد. لنز وری فوکال که از حالت متغیر بهره می برند دارای دو حالت تغییر دستی و موتور دار هستند که این معیار تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دوربین مدار بسته داهوا دارد. میزان تغییر لنز وری فوکال در بدنه دام (گنبدی) و بولت (گلوله ای) بین 2.7 تا 22 میلی متر می باشد. دوربین مداربسته PTZ از دیگر محصولاتی است، که دارای لنز وری فوکال است با این تفاوت که از لنز های 4.5 تا 135 میلی متری در مدل های متفاوت استفاده می کند.

22

دوربین مدار بسته IP داهوا

کمپانی داهوا که جز 5 شرکت برتر دوربین مدار بسته در بازار های بین المللی است، از جدیدترین تکنولوژی انتقال که با نام تحت

شبکه شناخته می شود، نیز برای تمامی محصولات خود استفاده کرده است تا وضوح و رزولوشن تصاویر نسبت به دوربین HDCVI بالا ببرد. لنز فیکس(ثابت) مورد استفاده دوربین مدار بسته آی پی داهوا در مدل ها 2.8، 3، 3.6 و 4 میلی متری می باشد که نسبت به لنز دوربین آنالوگ اچ دی قدرت بالاتری دارند. در کنار لنز های پر قدرت داهوا وجود پردازنده سیستم سی ماس، در بهینه سازی کیفیت تصاویر تاثیر بهینه سازی دارد. از دیگر مزایا دوربین تحت شبکه، استفاده از کابل Cat6 و Cat5 جهت انتقال سریع داده همچون صدا و تصویر نسبت به کابل های کواکسیال می باشد.

ضبط کننده دوربین مدار بسته داهوا

ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته از دیگر، برنامه هایی که در هنگام خرید تجهیزات نظارتی باید به آن توجه داشت. شرکت داهوا که این نوع محصولات را با نام های DVR،NVR وXVR  تولید کرده است، دارای خصوصیاتی منحصر به فرد هستند که در این بخش هر کدام از این سه نوع ضبط کننده را با جزئیات بررسی کرده تا پس از خرید دوربین مدار بسته، ضبط کننده مناسبی را برای ذخیره سازی خود خریداری نمایید.

33

ضبط کننده دوربین مداربسته تحت شبکه NVR

ضبط کننده آی پی که همان طور که از نامش مشخص است، تنها از دوربین مداربسته تحت شبکه پشتیبانی، ذخیره سازی داده های این نوع دوربین ها می پردازد. اولین خصوصیات در هنگام خرید تعداد کانال ورودی تصویر می باشد، که با در نظر گرفتن تعدد  دروبین خریداری مشخص می شود. استاندارد درگاه های در نظر گرفته به صورت کلی در بین تمامی ضبط کننده ها بین 2 تا 32 عدد می باشد، تا به راحتی از کوچکترین تا بزرگترین فضا را تحت پوشش خود قرار دهید. بعد مشخص کردن تعداد درگاه ورودی تصویر، حالا نوبت به شناسایی میزان هارد قابل نصب در درون بدنه ان وی ار می باشد. ضبط کننده تحت شبکه داهوا در مدل های مختلف، قابلیت اتصال به 1 تا 3 هارد، با میزان حجم 1 تا 10 ترا بایت را دارا است. اشغال شدن فضای هارد دستگاه ضبط کننده از اصلی ترین مشکلات موجود برای ضبط کننده آی پی به دلیل بالا بودن کیفیت دوربین تحت شبکه است. در همین راستا کمپانی Dahua با تولید فرمت فشرده سازی H.264+ و H.265+ فضای ذخیره سازی از پر شدن زود هنگام هارد به مقدار قابل توجهی جلوگیری می کند.

ضبط کننده دوربین مدار بسته آنالوگ اچ دی DVR

ضبط کننده دوربین مدار بسته آنالوگ با پیشرفته خط تولید شرکت ها، علاوه بر پشتیبانی از تکنولوژی یک مدل دوربین خاص، از دیگر هم خانواده دوربین های آنالوگ پشتیبانی می کنند. برند داهوا، که به عنوان شرکتی پیشگام در تولید انواع دوربین مدار بسته شناخته می شود، با معرفی دی وی آر های انحصاری از دوربین HDCVI، AHD، HDTVI و CVB پشتیبانی می کند. میزان هارد قابل نصب بر ضبط کننده آنالوگ دوربین در 2 هارد بین 1 تا 8 ترا بایت می باشید.  یکی از اصلی ترین دلایل حجم کمتر هارد این دستگاه نسبت به ان وی آر تحت شبکه، کیفیت تصویر پایین تر دوربین مدار بسته آنالوگ اچ دی است که فضای کمتری را ذخیره سازی می کند.

ضبط کننده ترکیبی XVR

ضبط کننده ترکیبی دوربین مدار بسته که با نام، ایکس وی ار شناخته می شود، یکی از انقلابی تجهیزات امنیتی و نظارتی معرفی شده به بزار است که قابلیت بسیار زیاد و تعدد خود، جایگاه مناسبی در بین خریداران دوربین مدار بسته AHD و تحت شبکه پیدا کرده است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های سامانه پشتیبانی همزمان از دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه است، تا به راحتی، برای انواع محیط با میزان اهمیت کم و زیاد دوربین آنالوگ و آی پی مناسبی را خریداری نمایید. از دیگر مزیت های ضبط کننده ایکس وی آر دوربین مدار بسته، قابلیت کنترل دوربین PTZ با اتصال دسته کنترل فرمان است، تا کاربران اتاق مانیتورینگ به آسانی زاویه دید دوربین مداربسته گردان PTZ را تغییر داده و تمامی محیط را به صورت 360 درجه مشاهده کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر: