تعمیرات مبل کرج | هزینه و نمونه کار تعمیر مبل کرج

کدخبر: 2371278

تعمیر مبل در کرج گزینه ای کاربردی برای مبل هایی است که آسیب دیده اند. با وجود مراکز تعمیر حرفه ای شما نیازی به خرید مبلمان تازه نخواهید داشت. تنها کافی است مبل های خود را برای تعمیرات بسپارید. با این کار مبل ها به اندازه روز اولی که آنها را خریداری کرده اید، نو خواهند شد.

نسیم آنلاین: تعمیرات مبل کرج گزینه ای کاربردی برای مبل هایی است که آسیب دیده اند. با وجود مراکز تعمیر حرفه ای شما نیازی به خرید مبلمان تازه نخواهید داشت. تنها کافی است مبل های خود را برای تعمیرات بسپارید

با این کار مبل ها به اندازه روز اولی که آنها را خریداری کرده اید، نو خواهند شد.

در این مقاله قصد داریم درمورد روند تعمیرات مبل در کرج صحبت کنیم و بهترین مرکز فعال در این حوزه را به شما معرفی نماییم.

تعمیر مبل در مناطق کرج چگونه است؟

اینکه چه اقداماتی برای تعمیرات مبل کرج انجام میشود، به نوع مبل، میزان آسیبی که دیده است و سلیقه مشتری بستگی دارد. برخی از مشتریان تنها میخواهند ایرادهای مبل برطرف شود (مثلا ترک ها و شکستگی های جزئی چوب ها از بین برود).

 اما دسته ای دیگر تمایل دارند مبلمان مورد نظر آنها کاملا نوسازی شود. به همین دلیل لازم است که یک کارشناس ابتدا مبلمان را بررسی کند و نظر مشتری درباره تغییراتی که دوست دارد ایجاد شود را بشنود. بعد از آن میتوانید اقدامات مورد نیاز برای تعمیر مبلمان کرج مانند رویه کوبی، رنگ کاری و نجاری مبل را مشخص کند.

2

رویه کوبی مبل در کرج

رویه کوبی مبل کرج تأثیر بسزایی در نوسازی ظاهر مبلمان دارد. در واقع در این مرحله، پارچه و رویه مبل تعویض میشود. بنابراین تنها چارچوب مبلمان شما شبیه سابق خواهد بود. در برخی موارد ممکن است فوم یا کلاف مبل نیز آسیب دیده باشد.

 به همین دلیل روند رویه کوبی پیچیده تر میشود. یعنی متخصصین رویه کوب ابتدا باید کلاف مبل، فنرها و سایر قسمت های آسیب دیده در بدنه مبل را تعمیر کنند، سپس به سراغ دوخت رویه و پارچه جدید بروند.

نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که رویه و پارچه جدید و کوسن های جدید باید مطابق با نظر مشتری انتخاب شوند.

در این صورت نتیجه نهایی بیش از پیش به آنچه مشتری در نظر دارد، شبیه میشود. اینکه یک مرکز تعمیرات مبل کج بتواند دقیقا چیزی که میخواهید را در مبلمان مورد نظرتان پیاده سازی کند، یک نقطه قوت مهم برای آن به شمار میرود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سایت upholsteryfits را بخوانید.

تعمیر انواع مبلمان در شهر کرج

خانه شیک جزو بهترین مجموعه های تعمیرات مبل کرج به شمار میرود. چرا که به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات انواع مبلمان، فعالیت میکند.

 با وجود اینکه مراحل تعمیرات و رویه کوبی در تمام مبل ها شبیه به یکدیگر است، اما در پیاده سازی مراحل، تفاوت هایی وجود دارد. در ادامه انواع مبلمانی که خانه شیک در زمینه تعمیرات آنها تخصص دارد را نام برده ایم.

  • مبلمان راحتی: چارچوب این دسته از مبل ها معمولا کار روی چوب و طرح های خاص ندارد و برای اتاق نشیمن و راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. رویه کوبی این مبل ها متداول ترین کاری است که برای تعمیرات آنها انجام میشود. مبلمان ال، نمونه ای پرکاربرد از محصولات راحتی هستند که در سال های اخیر ترند شده اند.
  •  انواع مختلف کاناپه را نیز میتوان تعمیر کرد. کاناپه های چستر، کاناپه های راحتی سه نفره و کاناپه های تاکسیدو از نمونه مبلمان قابل تعمیر هستند. البته خدمات تعمیرات مبل کرج برای سایر انواع کاناپه نیز ارائه میشود.
  • دسته بعدی مبلمان، سبک رسمی دارند. به همین دلیل تعمیر آنها از حساسیت بیشتری برخوردار است. مبل های سلطنتی، استیل، چرم و کلاسیک از این دسته هستند. کار روی آنها باید با ظرافت و دقت بیشتری انجام شود. چرا که آنها معمولا نقش مهمی در دکوراسیون منزل دارند.

1

بهترین تعمیرکاران در شهر کرج

برخی از افراد با تعمیرات مبل کرج مخالفند و علت این است که یکبار مبلمان خود را برای تعمیر سپرده اند اما نتیجه دلخواه نگرفته اند. انتخاب بهترین مجموعه برای تعمیرات اهمیت بسیار زیادی دارد.

 در ادامه ویژگی هایی که به شما در انتخاب بهترین تعمیرکار کمک میکند را بیان کرده ایم.

  • میزان تجربه و سابقه کاری مجموعه. خانه شیک سالهای زیادی در زمینه تعمیرات انواع مبلمان تجربه دارد و کادر آن از حرفه ای ترین متخصصان تعمیرکار تشکیل شده است.
  • خدمات ارائه شده به مشتریان. زمانی که مشتری برای تعمیرات اقدام میکند، نباید کاری جز انتخاب رویه و ارائه سلیقه خود در روند تعمیرات داشته باشد. تهیه رویه و تجهیزات مورد نیاز، جابجایی مبلمان و... باید توسط مجموعه مورد نظر انجام شود. همچنین لازم است کارشناس بر فرآیند تعمیرات نظارت داشته باشد تا به بهترین شکل صورت گیرد.
  • هزینه مناسب. هزینه تعمیرات مبل کرج به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اما دریافت هزینه بیش از آنچه لازم است، جزو ویژگی های بهترین تعمیرکاران نیست.
  • تعهد، مسئولیت پذیری و خوش قولی.

جمع بندی

خانه شیک در تلاش است که تمامی این ویژگی ها را داشته باشد. برای بررسی سوابق کاری مجموعه ما میتوانید به سایت خانه شیک مراجعه کنید. در این سایت نمونه کارهای پیشین این مجموعه در زمینه تعمیرات انواع مبلمان وجود دارد. شما همچنین میتوانید سفارش تعمیرات مبل کرج را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند و برای شروع روند تعمیرات با شما هماهنگ میشوند.

برای مشاوره و تماس با تیم خانه شیک با شماره های زیر تماس بگیرید

09102006753

02144527187

برای مشاهده نمونه کارها و نظرات مشتریان میتوانید در وبسایت خانه شیک  به ادرس sofashik.com مراجعه کنید

 

 

ارسال نظر: