شست و شوی فرش در منزل با دستگاه چگونه انجام می شود؟

کدخبر: 2371568

خب برخی از افراد نیز با این که چند روز فرش را می برند و خانه ی آن ها در اصطلاح لخت است مشکل دارند.

نسیم آنلاین: خب برخی از افراد نیز با این که چند روز فرش را می برند و خانه ی آن ها در اصطلاح لخت است مشکل دارند. چنان چه در چند روز اخیر میهمان دارید و نمی توانید چند روز صبر کنید تا فرش شما از قالی شویی برسد و هم این که نمی توانید با این فرش کثیف پذیرای میهمان باشید و یا حتی این که دیگر فرصتی برای خانه تکانی عید نمانده است و نمی توانید چند روز صبر کنید  و هم این که احتمال تعطیل شدن قالی شویی ها در ایام‌ نوروز وجود دارد بهترین کار شست و شوی فرش در منزل با دستگاه است.

شما می توانید با  خدمات فرش شویی ها تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که کار شما را در منزل انجام بدهند. تیم حرفه ای آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل شما می آیند و دستگاه مخصوص شست و شو و وسایل مورد نیاز مانند ماده ی شوینده ی مخصوص دستگاه را به منزل شما می آورند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما صاحب یک فرش تمیز خواهید بود.در بخش بعد یک توضیح اجمالی در رابطه با کار کردن با این دستگاه ها به شما می دهیم پس با ما همراه باشید.

امان  از فرش های روشن

قطعا آن هایی که فرش روشن دارند با این معضل روبرو هستند که این فرش ها با کوچک ترین چیزی لک می شوند و جلوه ی بدی به خانه می بخشد اما این معضل فقط برای فرش های روشن نیست دیگر فرش ها نیز این گونه اند که رنگ کثیف و چرک آن ها موجب می شود که خانه کثیف به نظر بیاید حالا هر قدری که می خواهید خانه ی خود را جمع کنید باز خانه کثیف نشان می دهد.

در زمان گذشته این کار با شود و هیجان زیادی انجام می شد اما امروزه مدل این فرش شستن ها فرق کرده است و این کار را بیش تر فرش شویی ها انجام می دهند.

شستشوی فرش در منزل را به کار دان بسپارید

خب با توجه به بالا رفتن هزینه ی خرید مواد شوینده و هم چنین مصرف آب آشامیدنی منطقی نیست که این کار را در منزل انجام بدهید. علاوه بر این تصور کنید که شما یک خانم‌ شاغل هستید و خودتان تنهایی مجبور هستید چندین فرش را بشویید قطعا وقت نمی کنید پس از بازگشت از سر کار و با آن حجم از خستگی هم به کار های خرده ریز خانه برسید و هم‌ این که فرش بشویید.‌ از این رو فرش شویی ها کمک‌ به سزایی به بشر کردند آن ها درب منزل فرش کثیف شما را تحویل می گیرند و پس از چند روز فرش تمیز به شما تحویل می دهند‌.

خب خیلی از افراد از این موضوع ناراحت هستند که نمی دانند چگونه فرش خود را بشویند شاید با خود تصور کنید که مگر شستن فرش کاری دارد؟ باید خدمت شما عرض کنیم که شما باید متناسب با فرش خود ماده شوینده استفاده کنید شاید شما نیز این تصور اشتباه را داشته باشید که هنگام خرید ماده شوینده به سراغ آن شوینده ای می روند که از همه قوی تر است اما این قوی بودن همیشه به نفع شما نیست گاهی نیز موجب می شود که به فرش آسیب برسد. این نگرانی ها زمانی وجود دارد که شما این فرش ها را بشویید اما زمانی که فرش را به قالی شویی بسپارید کادر مجرب آن ها به تمام این نکته ها مسلط هستند و دیگر شاهد این موارد نیستید.

11

این دستگاه ها چگونه کار می کنند

شاید برای شما نیز جالب باشد که این دستگاه ها چگونه هستند و چگونه کار می کنند. شکل کلی آن ها به این بستگی دارد که این دستگاه از چه مدل و برندی باشد. این امر که این دستگاه ها سبب می شوند که شما در وقت خود صرفه جویی کنید کلی مورد استقبال مردم قرار گرفت. لازم به ذکر است ‌که هر کدام از این دستگاه ها یک سری ماده شوینده مخصوص می خواهند و گاهی اوقات ممکن است نسبت به دیگر ماده های شوینده واکنش نشان بدهند و خراب شوند‌‌‌. تشخیص این که این ماده شوینده چه باشد که به دستگاه آسیبی نرسد و این که فرش شما نیز کاملا تمیز شود کار متخصص و کارشناس این حرفه است. بگذارید چند نکته ی دیگر در رابطه با این دستگاه ها خدمتتان عرض کنیم.

  • اکثر این دستگاه هابا بخار کار می کنند و این امر موجب می شود که ما مقدار قابل توجهی در آب صرفه جویی کنیم.
  • دقت کنید که هنگام استفاده از این دستگاه ابتدا آن را روی یک‌ قسمت از فرش باید امتحان‌ کنید تا ببینید که این ماده شوینده به فرش آسیبی می زند با خیر. البته این امر بیش تر در مواقعی است که فرش دست بافت باشد.
  • شایان ذکر است که بهتر است که در ذهن تان خط های فرضی بکشید تا نقطه ای از فرش فراموش نشود.
  • نکته ی آخر نیز این است که بهتر است هر بار تنها یک بار این دستگاه را روی فرش بکشید.

هزینه ی شست و شوی فرش در منزل با دستگاه چه قدر می شود؟

شاید با خود تصور کنید که این کار هزینه ی زیادی بر روی دست شما می گذارد اما باید خدمت شما عرض کنیم که این گونه نیست شما می توانید با کارشناس های قالی شویی پالسین تماس بگیرید و به آن ها بگوئید که فرش شما از چه نوع فرشی است و اندازه ی آن چه قدر است. قطعا می دانید که فرش های دست بافت و عتیقه باید با وسواس و دقت بیش تر شسته شوند پس طبیعی است که هزینه ی شست و شوی آن نیز بالا تر برود و یا این که هر چه فرش شما متراژ بالاتری داشته باشد قیمت آن بالا تر است.

 

 

ارسال نظر: