چگونه بهترین هدایای تبلیغاتی به کسب و کار شما کمک خواهند کرد؟

کدخبر: 2371636

انتخاب کردن و خرید هدیه همیشه عملی جذاب و دوست‌داشتنی است. افراد بسیاری هستند که بیش از دریافت هدیه، انتخاب و اهدا هدیه را دوست دارند. این دسته از افراد معمولاً به دنبال هدیه‌ای متفاوت و در عین حال جذاب و زیبا هستند تا دل دریافت‌کننده هدیه را برباید و باعث خوشحالی آن‌ها شود.

نسیم آنلاین: انتخاب کردن و خرید هدیه همیشه عملی جذاب و دوست‌داشتنی است. افراد بسیاری هستند که بیش از دریافت هدیه، انتخاب و اهدا هدیه را دوست دارند. این دسته از افراد معمولاً به دنبال هدیه‌ای متفاوت و در عین حال جذاب و زیبا هستند تا دل دریافت‌کننده هدیه را برباید و باعث خوشحالی آن‌ها شود.

11

دنیای بزرگی از هدایا وجود دارد که هر فرد بسته به سلیقه خود و دریافت‌کننده هدیه اقدام به انتخاب و تهیه هدیه می‌کند. بعضی از افراد در انتخاب هدیه سخت‌گیری کمتری می‌کنند و اولین ایده‌ای که به ذهنشان آمد را خریداری می‌کنند. در مقابل گروه دیگری از افراد در مورد هدیه مورد نظر خود کمی بررسی و تحقیق می‌کنند تا درنهایت هدیه‌ای ایده‌ال را خریداری کنند.

بهترین هدیه‌ای را که می‌توان به طیف گسترده‌ای از افراد ارائه کرد تا نظر مثبت آن‌ها را به‌سوی خود جلب کرد، می‌توان هدیه تبلیغاتی دانست.

هدایای تبلیغاتی هدیه‌ای خاص هستند که پیام یا نام فرد ارائه‌کننده بر روی آن چاپ می‌شود تا دریافت‌کننده هدیه همیشه شخصی را که هدیه را به آن‌ها اهدا کرده است، فراموش نکنند. هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شوند که هر فرد بنا بر سلیقه و بودجه مورد نظر خود می‌تواند اقدام به انتخاب از میان آن‌ها کند.

در ادامه این مطلب به معرفی دو هدیه ویژه و کاربردی می‌پردازیم.

 

ست مدیریتی، هدیه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی

همان‌طور که از نام این هدیه بر می‌آید، ست مدیریتی هدیه‌ای عالی و مناسب برای مدیران، کارمندان و افراد خاص است. در داخل این مجموعه می‌توان هرگونه هدیه‌ای را با توجه به بودجه و سلیقه هدیه دهنده و دریافت‌کننده هدیه  قرار داد. بر همین اساس هم می‌توان یک ست مدیریتی با اقلام لوکس و گران قیمت را آماده کرد و هم می‌توان از اقلام ارزان قیمت و گوناگون استفاده کرد؛ اما درنهایت وسایل داخل این ست رضایت و خرسندی افراد را در بر خواهد داشت.

افراد و شرکت‌ها می‌توانند ست مدیریتی را به شرکای تجاری، میهمانان خاص و مشتریان ویژه نیز هدیه دهند. علاوه بر این، این ست هدیه‌ای ایده‌آل برای ارائه در نمایشگاه، همایش و رویداد است.

در داخل ست مدیریتی چه اقلامی را می‌توان قرار داد؟

به صورت کلی بودجه و سلیقه افراد تعیین کننده اقلام درون ست مدیریتی است. با این حال می‌توان از موارد زیر برای ست مدیریتی استفاده کرد تا پیشکشی ارزنده و درخور نام ارائه‌دهنده به آقایان و خانم‌های خاص باشد.

وسایل درون ست مدیریتی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کیف پول
  • خودنویس
  • سررسید
  • تقویم جیبی
  • جاکارتی
  • جاسوییچی

11

چند نکته مهم در زمان انتخاب و تهیه ست مدیریتی

  • جعبه ست مدیریتی بسیار مهم است و حتماً در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. ظاهر هدیه (جعبه) اولین چیزی است که در نگاه اول دیده می‌شود. پس استفاده از جعبه‌ای شکیل و زیبا، بیانگر ارزش و اهمیت هدیه اهدایی است.
  • کالاهای با کیفیتی را تهیه کنید تا درون جعبه قرار بگیرند. زیرا ست مدیریتی هدیه‌ای به مدیران عالی‌رتبه شرکت‌ها است.
  • فراموش نکنید که نام و لوگوی خود را بر روی تک‌تک اقلام درون ست مدیریتی حک کنید بدین ترتیب نام شما هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

پاوربانک تبلیغاتی هدیه‌ای لوکس و هوشمند

پاوربانک تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و لوکس‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود که هر کسی عاشق آن می‌شود. پاوربانک با ارائه شارژ بیشتر برای مواقع ضروری در دنیای دیجیتالی امروز، خیال افراد را از در حرکت بودن و عدم دسترسی به پریز برق آسوده می‌کند. به کمک پاوربانک تبلیغاتی دغدغه افراد تا حدود زیادی برطرف می‌شود و هر بار که نام شما را بر روی آن می‌بینند، لبخند رضایتی بر لب آن‌ها می‌نشیند.

11

این وسیله حرفه‌ای و کاربردی را می‌توان در قالب ست مدیریتی نیز ارائه کرد و برای هرچه لوکس‌تر و فاخر شدن هدیه می‌توان آن را به همراه سایر وسایل دیجیتالی همچون کابل شارژ، فلش مموری و اسپیکر تبلیغاتی اهدا کرد.

چند نکته مهم که در زمان تهیه پاوربانک باید به آن توجه کنید این است که:

  • وزن پاوربانک برای بسیاری از افراد موضوع مهمی است. بنابراین پیش از خرید به سبکی و سنگینی آن توجه کنید.
  • به ظرفیت پاوربانک مدنظر توجه کنید. پاوربانک‌هایی که ظرفیت شارژ بالاتری دارند عموماً سنگین‌تر هستند و مدت طولانی‌تر و دفعات بیشتری می‌توانند شارژ رسانی کنند.
  • تعداد خروجی‌ها بر روی پاوربانک موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید.
  • آرم و لوگو و یا پیام موردنظر خود را حتماً بر روی بدنه پاوربانک حک کنید.
  • شکل‌ها و رنگ‌های متفاوتی از پاوربانک وجود دارد که بسته به بودجه و سلیقه خود به خصوص شخصی که هدیه را به آن می‌دهید، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای هدیه دادن به مدیران و مقامات رده بالا بهتر است از مدل‌های رسمی و ساده به رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای استفاده کنید.

چگونه هدیه تبلیغاتی تهیه کنیم؟

یکی از شرکت‌های پیشرو و موفق در امر هدایای تبلیغاتی شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است که سابقه و تجربه طولانی در این زمینه دارد. این شرکت با ارائه انواع هدایای گوناگون در کنار خدمات مشاوره‌ای به شما کمک می‌کند تا هدایای تبلیغاتی مناسب و دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی عالی تهیه کنید. شرکت‌ها و افراد می‌توانند برای رویدادهای مختلف خود همچون همایش، نمایشگاه، سالگرد و هرگونه رویداد و مراسم دیگری سفارش خود یکی از شرکت‌های پیشرو و موفق در امر هدایای تبلیغاتی شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است که سابقه و تجربه طولانی در این زمینه دارد. این شرکت با ارائه انواع هدایای گوناگون در کنار خدمات مشاوره‌ای به شما کمک می‌کند تا هدایای تبلیغاتی مناسب و دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی عالی تهیه کنید. شرکت‌ها و افراد می‌توانند برای رویدادهای مختلف خود همچون همایش، نمایشگاه، سالگرد و هرگونه رویداد و مراسم دیگری سفارش خود را ثبت کنند. برای ارتباط با مشاوران شرکت پیشکش و خرید می‌توانید با شماره تلفن 02188403004  تماس بگیرید و نیز می‌توانید از وب‌سایت شرکت نیز بازدید و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

 

ارسال نظر: