میناکاری تهران و خاتم کاری همراه با ظروف فیروزه کوبی در فروشگاه بازار مینا

کدخبر: 2374045

میناکاری تهران

میناکاری تهران که الهام گرفته از اساتید و آثار هنری میناکاری اصفهان می باشد در طی چند سال اخیر توانسته فروش بسیار خوبی در جشنواره ها، بازار صنایع دستی و فروشگاه های مختلف سراسر این شهر داشته باشد. اکثر اساتیدی که در تهران به میناکاری مشغول هستند همان اساتید اصفهانی یا شاگردان آنها می باشند که بخاطر شرایط کاری مهیا شده در این شهر اقدام به توسعه این هنر زیبا و اصیل ایرانی نمودند. میناکاری تهران این فرصت را فراهم کرد تا شهروندان هنردوست تهرانی بتوانند خیلی راحتتر و سریعتر به ظروف میناکاری دست پیدا کنند. شرکت ها و سازمان های مختلفی که در تهران فعالیت دارند به دلیل بازار رقابتی شدید در جذب مشتریان و هزینه های سنگینی که باید بابت تبلیغات و راه اندازی کمپین ها پرداخت کنند، همیشه به دنبال روش های کم هزینه تر ولی مؤثر هستند. با ساخت و تولید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی این خواسته سازمان ها برآورده شد و اکنون هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی زیادی تولید می شوند که با خرید عمده می توان آنها را سفارشی سازی کرد و با درج پلاک تجاری از آنها به عنوان یک روش بازاریابی قدرتمند و بسیار کم هزینه تر استفاده کرد.

میناکاری تهران

خرید صنایع دستی میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی و دیگر دست سازهای ایرانی در داخل و خارج از کشور از استقبال خوبی برخوردار بوده است. قیمت ظروف میناکاری در تهران، فیروزه کوبی و خاتم کاری مانند بازار اصفهان در نظر گرفته شده است. برای خرید محصولات صنایع دستی اصفهان می توانید از اپلیکیشن، و سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان بهره ببرید.

تماس با واحد فروش بازار مینا : 09019277512  -  03134651271

فروشگاه صنایع دستی اصفهان    Bazaremina.ir

 

در تهران فروشگاه صنایع دستی زیاد است اما دغدغه اصلی خریداران تکی و عمده کیفیت و ماندگاری بالا و قیمت مناسب محصولات میناکاری تهران می باشد. ما برای شما گزینه بهتری سراغ داریم. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان فروشگاه منتخب سال توسط سازمان کل میراث فرهنگی، با انواعی از ظروف میناکاری شده برای مصارف شخصی و دکوراسیون داخلی تا هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی در خدمت شماست. تمامی محصولات میناکاری ساخت و تولید همین مجموعه و زیر نظر استاد مرتضی اسماعیلی است. کیفیت، اصالت و شناسنامه دار بودن محصولات برند اسماعیلی، تضمین کننده ماندگاری و مرغوبیت آنهاست. بازار مینا در خرید عمده میناکاری تهران تخفیف های ارزنده ای در نظر گرفته و به رایگان پلاک تجاری شما را بر روی بدنه محصول یا بسته بندی های شیک درج می کند. فروشگاه بازار مینا تمامی سفارشات شما را در اسرع وقت با بسته بندی عالی و زیبا به سراسر کشور ارسال می کند.

خاتم کاری تهران

خاتم کاری تهران

خاتم کاری تهران در کنار خاتم کاری شیراز و اصفهان از ارزش هنری و کیفیت بالایی برخوردار است. خاتم کاری تهران هم توسط هنرمندان و اساتید این شهر و هم شهرهای شیراز و اصفهان تأمین می گردد. هنر زیبای خاتم کاری یکی از صنایع دستی بسیار پرفروش است که از سال ها پیش تا به الان به فرم ست اداری رومیزی، وسایل بازی مثل تخته نرد و شطرنج در بین ما حضور داشته و امروزه متناسب با سلیقه و درخواست مشتریان تنوع گسترده تری پیدا کرده است. اگر عاشق محصولات خاتم کاری تهران هستید و قصد دارید دکوراسیون داخلی خود را با این ظروف تزئین کنید، تنوع بالای این ظروف به راحتی خواسته و سلیقه شما را پوشش خواهد داد. کسانی که سبک دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری دارند و به دنبال تابلوهای نفیس و ارزشمند برای آن هستند، تابلوهای خاتم کاری شده یا مینیاتورهای مزین به قاب خاتم را پیشنهاد می کنیم. اما شرکت ها و سازمان هایی که به دنبال هدایای نفیس و لوکس با قیمت مناسب هستند تا از این روش مشتریان جدیدی به دست بیاورند و مشتریان قبلی خود را حفظ کنند، بد نیست نگاهی به هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و تندیس های مس و خاتم بیندازند. اما این همه تنوع محصول با قیمت مناسب را کجا می توان پیدا کرد؟ فروشگاه صنایع دستی بازار مینا هر چیزی که نیاز دارید را در فروشگاه خود جمع کرده است. بازار مینا به عنوان فروشگاه منتخب صنایع دستی، هم برای کسانی که به فکر تزئین دکوراسیون داخلی خود هستند و هم برای شرکت هایی که قصد دارند با صرف هزینه کمتر نتیجه بهتری در تبلیغات و بازاریابی بگیرند، انواع مختلفی از محصولات را برای فروش آماده ساخته است. با خرید عمده خاتم کاری تهران بیشترین تخفیف را خواهید گرفت و حتی می توانید به رایگان پلاک تجاری خود را بر روی آنها قرار دهید.

فیروزه کوبی تهران

فیروزه کوبی تهران

فیروزه کوبی تهران در بازارهای صنایع دستی و فروشگاه های سراسر این شهر با قیمت های مختلف و صد البته کیفیت های مناسب تا پایین به فروش می رسند و حتی برخی فروشگاه ها شناسنامه سنگ هم به مشتریان ارائه نمی کنند. مرغوب ترین ظروف و محصولات فیروزه کوبی، ساخته شده از سنگ فیروزه نیشابور مشهد هستند که در این صورت باید همراه با محصول شناسنامه سنگ هم موجود باشد و فروشنده کیفیت آنها را در صورت نگهداری صحیح تضمین کند. محصولات فیروزه کوبی تهران محدود به ظروف تزئینی و دکوری منازل هستند. این ظروف با رنگ زیبای فیروزه و حس آرامشی که به محیط تزریق می کنند یکی از بهترین گزینه ها برای سبک هایی از دکوراسیون داخلی با هدف القای آرامش و انرژی هستند. محصولات فیروزه کوبی نباید در سطح خود برجستگی و زبری داشته باشند و فاصله بین سنگ های درشت تر باید تا حد امکان با سنگ های ریزتر به شکل هنرمندانه ای پر شده باشد تا ارزش هنری آن را بالاتر ببرد. اما از کجا ظروف فیروزه کوبی مرغوب بخرید که علاوه بر تنوع بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد؟ ما به شما فروشگاه صنایع دستی بازار مینا را معرفی می کنیم.

 

نکته بسیار جالب توجه در مورد بازار مینا این است که طیف محصولات آن به حدی بالاست که حتی سازمان و شرکت های مختلف کشور هم می توانند با خرید هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی تهران یا تندیس های مس و فیروزه از آنها برای تجلیل از کارمندان، تقدیر از افراد برگزیده جشنواره و همایش ها استفاده کنند و در قبال آن هزینه مقرون به صرفه ای پرداخت کنند. فروشگاه بازار مینا کیفیت تمامی ظروف فیروزه کوبی تهران را که خود آن وارد کرده کاملا تضمین می کند و می توانید با سفارش مستقیم در اسرع وقت تحویل بگیرید. خاتم کاری تهران با انواعی از محصولات تزئینی و کاربردی در اختیار شماست.محصولات صنایع دستی میناکاری تهران، خاتم کاری تهران و فیروزه کوبی تهران توسط اساتید برجسته این شهر در انواع مختلف در حال تولید هستند. فروشگاه بازار مینا به عنوان بزرگترین تأمین کننده بازار صنایع دستی تهران، عرضه کننده بهترین محصولات میناکاری، خاتم کاری و فیروزه کوبی کشور است. این محصولات علاوه بر تنوع بالا قیمت بسیار مناسبی دارند و حتی به شکل هدایای تبلیغاتی سازمانی هم قابل خرید هستند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

 

ارسال نظر: