خرید پودر لباسشویی عمده با قیمت مقرون به صرفه

کدخبر: 2374478

پودر لباسشویی یکی از بهترین و مرفوب ترین مواد شوینده برای پوشاک می باشد، برای خرید پودر لباسشویی عمده از مرکزی معتبر، می توانید از مجموعه اینترنتی حاضر که فروشنده بزرگ و مستقیم انواع محصولات بهداشتی و شوینده در سطح کشور است، بهره مند گردید و محصول را در حجم و بسته بندی مورد نیاز سفارش دهید.

پودر لباسشویی عمده از رایج ترین و کاربردی ترین محصولات بهداشتی برای شست و شو پوشاک می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و تهیه شده است و با کاربرد عالی خود توانسته مورد پسند عده زیادی از افراد قرار گیرد و فروش بالایی در بازار داشته باشد.

اگر شما عزیزان قصد خرید پودر لباسشویی فله ای باکیفیت و استاندارد را با قیمت مقرون به صرفه دارید، در ادامه این مطلب ارزشمند با ما همراه باشید تا با روشی آسان و مطمئن برای خرید آشنا گردید.

01

همه چیز درباره پودر لباسشویی

همانطور که می دانید بهداشت به عنوان یکی از ارکان ضروری برای هر فرد در طول زندگی روزمره شمرده می شود که رعایت آن امری الزامی است.

بهداشت به صورت کلی به دو دسته بهداشت فردی و بهداشت اجتماعی تقسیم می شود که هر یک از این موارد دارای زیر شاخه های مختلفی هستند.

یکی از زیر شاخه های بهداشت فردی، بهداشت لباس و پوشاک است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

بهداشت پوشاک نشان دهنده شخصیت هر فرد است پس باید در حفظ و رعایت آن کوشا باشیم و همین امر سبب شده تا هر روزه انواع محصولات شوینده و بهداشتی توسط تولیدکنندگان تولید و روانه بازار فروش گردد.

محصولات شوینده پوشاک دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف هستند که پودر لباسشویی عمده از برترین و پرمصرف ترین ها در بازار شناخته شده است.

پودرهای لباسشویی موجود در بازار به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند که با توجه به نیاز محصول مورد نظر را می توانید انتخاب کنید، در این قسمت از مطلب انواع پودر لباسشویی را برای شما عزیزان بازگو می کنیم.

انواع پودر لباسشویی:

  1. پودر لباسشویی دستی: این محصول مختص شست و شو لباس ها با دست طراحی شده است، در هنگام استفاده توجه داشته باشید که از دستکش استفاده نمایید تا به پوست دست آسیب وارد نشود.
  2. پودر ماشین لباسشویی: این نمونه محصول همانطور که از نامش مشخص است برای شست و شو پوشاک به وسیله ماشین لباسشویی تهیه شده است.

این شوینده ارزشمند به قطعات ماشین لباسشویی هیچ گونه صدمه ای نمی زند.

جالب است بدانید که پودر لباسشویی دستی و ماشین لباسشویی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که توانسته نظر و توجه افراد زیادی را معطوف خود سازد، برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پودر لباسشویی در ادامه این قسمت همراه ما باشید.

بررسی ویژگی های پودر لباسشویی عمده باکیفیت:

  • دارای قدرت لکه بری فوق العاده بالایی است، به صورتی که هر گونه لکه از جمله لکه های روغنی را به صورت کامل از بین می برد و اثری از لکه را به جا نمی گذارد.
  • به بافت پارچه نفوذ می کند و هر گونه گرد و خاک، گرد و غبار و کثیفی هایی که قابل مشاهده نیستند را از بین می برد.
  • با وجود اینکه با بافت پارچه نفوذ می کند، اما هیچ گونه آسیبی به پارچه وارد نمی کند و از کیفیت آن کاسته نمی شود.
  • پارچه لباس ها و پوشاک پس از شست و شو دچار تغییر رنگ نمی شود.
  • لکه های زرد عرق را در قسمت سر آستین و یقه به صورت کامل از بین می برد.  
  • بافت پارچه پس از شست و شو بسیار نرم و لطیف می شود و سلامت پوست را به خطر نمی اندازد.
  • بافت پارچه پس از شست و شو پرز نمی دهد، بلکه صاف و یکدست همانند روز اول می باشد.
  • فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر برای سلامت پوست است و سبب حساسیت های پوستی و آلرژی نمی شود.
  • این محصول سلامت و کیفیت پارچه لباس و پوشاک را تضمین می کند و شما با اطمینان خاطر از عدم آسیب می توانید استفاده نمایید.

01

راهنمای خرید پودر لباسشویی

البته پودرهای لباسشویی از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند زیرا برندهای مختلفی در سطح بازار وجود داند که باید در هنگام خرید به نکاتی توجه لازم را داشته باشید تا محصولی باکیفیت را خریداری کنید.

نکاتی طلایی برای خرید پودر لباسشویی عمده مرغوب:

  • ابتدا به ساکن پودر لباسشویی باید در بسته بندی کارتونی یا پلاستیکی پلمپ شده قرار داشته باشد تا ورود و خروج هوا به داخل محصول امکان پذیر نباشد.
  • محصول باید زیر نظارت وزارت بهداشت تولید گردد و تمامی استانداردهای بهداشتی روی بسته بندی محصول درج شده باشد.
  • تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی باید به صورت شفاف مندرج شود.
  • مواد اولیه استفاده شده به همراه مقدار، روی بسته بندی ذکر شده باشد.
  • این محصول دارای حالت پودری با شکل دانه های بسیار ریز برف می باشد و هیچ گونه چسبندگی ندارد.

پودر لباسشویی در بسته های های مختلفی موجود است که عبارتند از:

شما مشتریان گرامی در هر نوع بسته بندی که بخواهید می توانید به صورت عمده سفارش دهید.

از مزیت های خرید این است که از تخفیفات و شرایط ویژه ای بهره مند می گردید.

به عنوان مثال در خرید عمده علاوه بر اینکه قیمت بسیار کاهش پیدا می کند، همچنین محصول به صورت رایگان ارسال می شود و شما عزیزان هزینه ای را متقبل نمی شوید.

 

01

 

خرید پودر لباسشویی با قیمت ارزان

پودر لباسشویی عمده و باکیفیت را از کجا خریداری کنیم:

از آنجایی ک بهداشت پوشاک از اهمیت ویژه ای برای تمامی افراد برخوردار است و کیفیت عالی انواع پودر لباسشویی برای شست و شو پوشاک، هر روزه خرید این محصول شوینده از سوی افراد در بازار سیر صعودی را طی می کند که سبب شده تا تولیدکنندگان فعال در این حیطه کاری برای پاسخ به نیاز مشتریان به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش ارائه دهند.

اگر شما جزو افرادی هستید که کیفیت محصول برایتان در اولویت قرار دارد و قصد خرید بهترین نوع پودر لباسشویی عمده را دارید، می توانید از درگاه اینترنتی حاضر که به فروش و عرضه مستقیم انواع محصولات شوینده از جمله پودر لباسشویی پرداخته است، بهره مند گردید و سفارش دهید.

توجه فرمایید که درگاه اینترنتی حاضر متعلق به فروشگاه بزرگ و معتبر بابا سلمان می باشد و بیش از نیم قرن سابقه فروش دارد که با اطمینان خاطر می توانید ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل دریافت کنید.

 

 

 

 

ارسال نظر: