معرفی 10 قالیشویی برتر در کرج

کدخبر: 2374665

کارخانه شست‌وشوی فرش چلسی را می‌توان معتبرترین قالیشویی کرج دانست. در این مقاله به بررسی امکانات و خدمات این قالیشویی پرداخته‌ایم.

معرفی 10 قالیشویی برتر در کرج

این روزها گسترش زندگی شهری، نیازهای مختلفی را برای افراد به وجود آورده است. از جمله این موارد می‌توان به شست‌وشوی فرش، مبلمان و سایر وسایل زندگی اشاره کرد. در این بین اعتماد به هر قالیشویی برای سپردن وسایل زندگی به آن آسان نیست. در مواردی که برای برخی از افراد اتفاق افتاده، شرکت‌هایی تحت عنوان قالیشویی کرج، اقدام به شست‌وشوی نادرست فرش‌ها می‌کنند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افراد زیادی از جمله ساکنان کرج قصد شست‌وشوی فرش‌های خود را می‌کنند. بر همین اساس قصد داریم 10 قالیشویی معتبر که جز بهترین قالیشویی‌های کرج هستند را معرفی کنیم.

در انتخاب این 10 قالیشویی، به عنوان برترین قالیشویی‌کرج معیارهای مختلفی در نظر گرفته شده است. مواردی مانند: رضایت مشتری، شست‌وی دقیق، خدمات متنوع، نظم و دقت در انجام کار، تحویل به‌موقع، کیفیت و قیمت منصفانه از جمله این معیارها است. در ادامه به معرفی این قالیشویی‌های برتر می‌پردازیم.

  1. قالیشویی بانو کرج: این قالیشویی با بیش از ربع قرن سابقه در امر قالیشویی یکی از بهترین قالیشویی‌های کرج است.
  2. قالیشویی خوشنام: قالیشویی خوشنام را می‌توان از معتبرترین قالیشویی‌های کرج دانست. این شرکت علاوه بر شعبه در مناطق مختلف کرج مانند قالیشویی در مهرشهر یا قالیشویی در فردیس کرج، دارای مراکز فعالی در تهران نیز است.
  3. قالیشویی مرکزی: قالیشویی مرکزی کرج با بیش از 50 سال سابقه در امر قالیشویی، دارای نامی نیک در بین اهالی کرج است.
  4. قالیشویی چلسی: این شرکت را می‌توان از معتبرین قالیشویی‌های کرج دانست. تحویل سریع، استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و ارائه خدمات در تمامی محله‌های کرج از مشخصات این قالیشویی است.
  5. قالیشویی پارسیان: این قالیشویی با تمرکز به محله‌های کرج، محوطه بزرگی را برای شست‌وشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف فراهم کرده است.
  6. قالیشویی کرج بزرگ: قالیشویی کرج بزرگ دارای کارخانه‌ای مستقل با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها مصوب با نرح اتحادیه خدمات خود را ارائه می‌دهد.
  7. قالیشویی استادکار: استادکار را می‌توان یکی دیگر از شرکت‌های معتبر قالیشویی کرج دانست. این شرکت با
  8. قالیشویی برف
  9. قالیشویی بی نظیر
  10. مبل شویی و قالیشویی کرج

قالیشویی چلسی از بهترین‌های قالیشویی کرج

قالیشویی چلسی را می‌توان یکی از مجهزترین قالیشویی‌ها در کرج دانست. این قالیشویی با استفاده از نیروی متخصص و آموزش‌دیده اقدام به شست‌وشوی فرش، موکت، مبلمان و خوشخواب شما می‌کند. کارخانه چلسی به عنوان یکی از بهترین‌های قالیشویی کرج، در شست‌وشو و خشک‌شویی فرش‌های مشتریان از جدیدترین دستگاه‌ها بهره می‌گیرد.

سرویس ویژه به تمامی مناطق کرج

قالیشویی چلسی خدمات سرویس‌دهی خود را به تمامی نقاط کرج ارائه می‌دهد. این کارخانه شست‌وشوی فرش با بیش از 15 سال سابقه در امر قالیشویی، توانسته بهترین نوع سرویس‌دهی را در سریع‌ترین زمان ممکن به قسمت‌های مختلف شهر کرج ارائه کند. کارخانه چلسی به عنوان بهترین قالیشویی در فردیس و حتی بهترین قالیشویی مهرشهر کرج معرفی می‌شود. این قالیشویی با هدف بهبود کیفیت خدمات خود، شست‌وشوی فرش‌ها را در زمانی بین 2 تا 3 روز برای فرش‌های ماشینی و 3 تا 4 روز برای فرش‌های دستباف انجام می‌دهد.

خدمات متنوع قالیشویی چلسی

خدمات قالیشویی چلسی در حوزه شست‌وشوی فرش و قالی محدود نیست. این قالیشویی معتبر در کرج، خدمات متنوعی را در شست‌وشوی وسایل انجام می‌دهد. شست‌وشوی بسیاری از این وسایل منزل مانند مبلمان و یا خوشخواب کاری سخت و زمان‌بر برای افراد تلقی می‌شود. این کار به شیوه‌ای است که حتی در صورت انجام آن بدون ابزارهای عادی آن‌طور که باید تمیز و پاکیزه نمی‌شوند. کارخانه چلسی به عنوان مدرن‌ترین قالیشویی کرج، با استفاده از نوین‌ترین دستگاه‌ها، شست‌وشوی وسایل مختلف را به صورت تخصصی ارائه می‌کند.

شست‌وشوی انواع فرش

شست‌وشوی فرش‌ ماشینی و دستی، از مهم‌ترین خدمات قالیشویی چلسی است. این خدمات بر اساس نیاز هر فرش، به صورت تخصصی انجام می‌شود. این قالیشویی معتبر در فردیس کرج، با استفاده از دستگاه‌ها و مواد مناسب، مراحل شست‌وشوی فرش شما را انجام می‌دهد.

مبلمان‌شویی

مبل را می‌توان یکی دیگر از وسایل جدانشدنی خانه‌های شهری عنوان کرد. با گذشت زمان، تماس مستقیم ما با بدنه مبلمان، باعث ایجاد لک و آلودگی بر روی آن‌ها می‌شود. زدودن این لک‌ها و تمیزکاری آن‌ها از دیگر خدماتی است که قالیشویی چلسی انجام می‌دهد. این قالیشویی معتبر در مهرشهر کرج، خدمات مبلمان‌شویی را با استفاده از دستگاه بخارشو و آب‌وشامپو در محل انجام می‌دهد. این خدمات در چند مرحله، به صورت کاملا تخصصی بر اساس رنگ و جنس مبلمان انجام می‌شود.

شست‌وشوی خوشخواب

یکی دیگر از خدماتی که باید آن را به قالیشویی‌ها سپرد، شست‌وشو و خشک‌شویی تخصصی خوشخواب است. خوشخواب‌ها به دلیل جنس خاص خود، امکان شست‌وشوی مستقیم را ندارند. از طرفی دیگر تماس مستقیم ساعات طولانی باعث آلودگی آن‌ها می‌شود. خوشخواب‌ها مستقیما با بدن در تماس هستند، به همین دلیل نظافت دوره‌ای آن‌ها جزء موارد ضروری تلقی می‌شود. مرکز چلسی، به عنوان مدرن‌ترین قالیشویی کرج، آلودگی‌های خوشخواب شما را با بهترین تکنسین‌ها انجام می‌دهد.

رفوگری و ترمیم فرش

فرش‌ها به مرور زمان دچار آسیب و فرسودگی در بافتشان می‌شوند. این موضوع برای فرش‌های دستی و قدیمی‌تر بسیار مشهود است. قالیشویی چلسی با شناسایی این نیاز و علاقه بسیاری از افراد به این نوع فرش‌ها، خدمات رفوگری و ترمیم فرش را ارائه می‌دهد. رفوگری فرش از جمله کارهایی است که انجام آن نیاز به تخصص بالایی دارد. تیم چلسی به عنوان متخصص‌ترین قالیشویی کرج فرش‌های موردعلاقه آسیب‌دیده مشتریان را ترمیم می‌کند.

ثبت آنلاین سفارش در بهترین قالیشویی کرج

فرش‌ها از اقلام باارزش هر خانه ایرانی محسوب می‌شوند. شستن و زدودن آلودگی‌های آنان، مانند تمیزکاری بسیاری از وسایل دیگر در منزل جزء موارد ضروری است. از آنجایی که فرش‌ها در دستۀ وسایل ارزشمند و ماندگار قرار می‌گیرند، شستن آنان نیز نیازمند تخصص خاص خود است. ممکن است برخی از افراد بنا به دلایل مختلف شست‌وشوی فرش را خودشان انجام دهند. این موضوع علاوه بر هدررفت انرژی و زمان آن‌ها باعث باقی ماندن آلودگی‌ها بر روی فرش نیز می‌شود.

اگر شما نیز در این روزهای آخر سال به دنبال قالیشویی معتبر، برای شست‌وشوی فرش و مبلمان خود هستید، همین حالا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. کارشناسان چلسی پس از بررسی سفارش، در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرند. علاوه بر ثبت سفارش آنلاین شما می‌توانید از طریق شماره ۰۲۶۳۴۵۲۴۰۳۰ از ساعت 7 تا 24 شب با این قالیشویی معتبر کرج تماس بگیرید.

 

 

ارسال نظر: